piątek, 21 czerwca 2013

Urodzinowe prezenty cz.1 :)

Dzisiaj niestety albo i stety jest ten dzień, gdzie przybyło mi lat i stuknęła 28 ;) Poświętować sobie nie poświętuję za bardzo bo cały czas jestem chora, ale odbiję to sobie później, jak będę w stanie wreszcie cokolwiek przełknąć przez gardło.

Pomimo jednak tych chorobowych niedogodności chciałam Wam pokazać co wybrałam sobie na urodziny jako prezent od męża oraz co dostałam w prezencie od mojej koleżanki Asi, którą serdecznie pozdrawiam. Za jakiś czas ukaże się post z drugą częścią prezentów od mojej siostry i mojej mamy, a w zasadzie pokażę Wam co sobie kupiłam za pieniądze które od nich dostałam - czekam na przesyłkę, dlatego też zamieszczę dwie takie notki albo połączę drugą razem z czerwcowymi zakupami, których jest niewiele.

No dobra, dość mojego gadania ;) Zacznę od prezentów od męża.

Minti Shop


Muszę powiedzieć, że jak zobaczyłam jak w minti pakują zakupione produkty, to aż mi się buzia sama na ten widok uśmiechnęła i żal było zaglądać do środka. Jestem tym sklepem jak i szybkością obsługi naprawdę zachwycona i śmiało mogę go Wam polecić.


Pędzle do makijażu Hakuro
Długo wahałam się między pędzlami Hakuro a RT, w końcu postawiłam jednak na te i mam nadzieję, że będę z nich zadowolona. Od lewej: pędzel do różu i bronzera h24, pędzel do pudru h55, pędzel do podkładu h50s i pędzel do różu i bronzera h21.


Barry M
O lakierze żelowym z Barry M robiłam notkę dokładnie w środę (klik), nie mogłam się powstrzymać i użyłam go przed urodzinami :) Oprócz lakieru kupiłam także szminkę Touch of Magic, czyli tę zieloną, która w zależności od koloru ust przyjmuje różne odcienie. U mnie na ustach jest to dosyć mocna fuksja - a liczyłam na jasny róż ;)


Batiste
Bardzo lubię suche szampony Batiste, dla mnie są najlepsze. Postanowiłam wypróbować jakąś nową wersję, która niby ma wzmacniać włosy i je nabłyszczać. 

Farmona


Ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć tych małych peelingów w drogeriach ani wcierki Jantar, to postanowiłam złożyć zamówienie przez stronę internetową sklepu Farmony -> klik. Od lewej: olejek do kąpieli wiśnia&porzeczka, peeling do ciała jeżyna&malina, wiśnia&porzeczka i melon&arbuz oraz odżywka do włosów i skóry głowy Jantar.

I to by było chyba na tyle jeśli chodzi o prezenty, które wybrałam sobie od męża.
Teraz pokażę Wam co dostałam od mojej koleżanki Asi.








Asiu, bardzo dziękuję raz jeszcze - zrobiłaś mi ogromną niespodziankę :*

Muszę powiedzieć, że pomimo tego, że w dniu swojego święta jestem chora, to jestem naprawdę szczęśliwa. Szczęśliwa nie z powodu masy prezentów (choć z tego powodu także bardzo się cieszę), ale dlatego że otaczają mnie wspaniałe osoby, na które naprawdę mogę liczyć w każdej sytuacji.

I Wam także bardzo dziękuję za to, że ze mną jesteście, bo napełniacie mnie siłą i pozytywną energią, która od Was bije.

Miłego dnia!
Natalia

 

50 komentarzy:

  1. Gratuluję 18stych + 10 urodzin (ostatnio uświadomiono mnie, że tak kobiety powinny liczyć rocznicę urodzin ;)). Jestem ciekawa tego kremu do twarzy i ciała. Czy się sprawdzi faktycznie na delikatnej skórze twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, wypróbuję i dam znać :)
      Dziękuję Ci bardzo, ja tak właśnie liczę rocznicę swoich urodzin :)

      Usuń
  2. Gratuluję takich wspaniałych osób, które Cię otaczają - to na prawdę mega ważne!
    I oczywiście wszystkiego najlepszego i obyś wróciła do zdrowia jak najszybciej :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego! :* I dużo zdrówka :)

    Bardzo fajne prezenty dostałaś :) Też przymierzam się do swojego pierwsego zamówienia w Minti Shop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana :*
      Muszę Ci powiedzieć, że naprawdę jestem bardzo zadowolona z zakupów w Minti i na pewno jeszcze kiedyś coś u nich zamówię :)

      Usuń
  4. Serdeczności, Rybko :*

    Jestem bardzo ciekawa tej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko moje, dziękuję :*

      Już ją testuję, zrobiłam zdjęcia i niebawem dam znać :)

      Usuń
  5. Sto lat :*
    Świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana wszystkiego najpiękniejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego ;*
    Z mleczka do zmywania paznokci będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ooo, widzę, że miałaś to mleczko, ja pierwszy raz się z nim spotykam :)

      Usuń
  8. Super prezenciochy :) Zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. oooo, imprezka ;D
    sto lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Obsession :)
      Imprezka była, co prawda chorobowa ale była :D

      Usuń
  10. Wszystkiego najlepszego :* Świetne prezenty ;) Będę musiała wypróbować szampon Batiste ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Oj tak, ten lakier mi się też bardzo podoba :D

      Usuń
  12. Wszystkiego dobrego :) świetne prezenty, szczególnie lakier i pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  13. OO to jestesmy praktycznie w tym samym wieku :D (mi 20 maja stuknelo 28 :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toniu, a ja byłam pewna że Ty młodsza ode mnie jesteś bo tak młodziutko wyglądasz :D (to komplement oczywiście :P)

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego,Super prezenty od meża :):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. peelingi z Farmony są nieziemskie sama się przekonasz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin Kochana! :) zdrowiej nam szybciutko.
    Z pędzli Hakuro powinnaś być zadowolona, są dobre jakościowo i dużo tańsze od RT :) daj znać jak się sprawują

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiulko Kochana, dziękuję Ci bardzo :*

      Na pewno dam znać jak się spisują, mam taką cichą nadzieję, że będą mi dobrze służyć :)

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego, dużo szczęścia i miłości!!! No i oczywiście zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy;) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Świetne prezenty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 100 lat! ale dobroci, a pedzle <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochany Rudziaku ! Wszystkiego najcudowniejszego na świecie Ci życzę! Pedzle sama bym z chęcią dostała bo moje sie sypią. Ciekawi mnie batiste bo te które mam strasznie matowia włosy a tego to ja nie znoszę;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego :)
    Recenzowałam niedawno tą pomadkę - czyżbym Cię skusiła? :D
    Daj znać, jak sprawują pędzle Hakuro!

    OdpowiedzUsuń
  22. Cóż, spóźnione, ale wszystkiego najlepszego!

    Ciekawią mnie te pędzle Hakuro, testuj i daj znać jak się sprawują :D

    To mleczko do zmywania paznokci brzmi ciekawie ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Spóźnione wszystkiego najlepszego! :)

    Niech Ci Hakuro miękkimi będą! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...