piątek, 28 lutego 2014

Zdjęcia z Instagramu #2

Tak jak w poprzednim miesiącu zapowiadałam, że pod koniec każdego miesiąca będę wstawiać na bloga post ze zdjęciami z instagramu tak teraz właśnie to czynię i zapraszam Was na krótkie podsumowanie lutego w zdjęciach :)


1. Essie 'need a vacation' w akcji.
2. Zakupy z Biedronki.
3. Zdenkowany Pat&Rub <3
4. Skarpetki złuszczające Tony Moly po raz drugi na moich stopach.
5. Początek choroby, która trwała cały miesiąc :/
6. Illuma-lid i wosk Kringe o zapachu 'hot chocolate'.
7. Balsam do ust z Nuxe, jeszcze nie używany.
8. Zakupy z TBS: kakaowe masło do ciała i krem do rąk Hemp.
9. Zdenkowany kremik do rąk z Essence.
10. Wiosenne kanapki - pycha :)
11. Waikiki Melon + illuma-lid (uwielbiam ten zapach).
12. Essie 'fiji', który podczas malowania doprowadzał mnie do szału.


13. Blogowy kalendarz.
14. Wosk Kringle Candle o zapachu gorącej czekolady <3
15. Chorowania ciąg dalszy...
16. YC 'white chocolate bunnies' - prezent od siebie dla siebie ;) właśnie się u mnie ponownie pali.
17. YC 'bunny cake' - walentynkowy prezent od męża.
18. Uwielbiam czerwienie na paznokciach, tutaj Rimmel 'rocknroll'.
19. Płyn do kąpieli z Oriflame o zapachu truskawek z bitą śmietaną.
20. Spaghetti czyli coś co uwielbiam.
21. A po deszczu jest... tęcza :D
22. Zestaw z Rituals.
23. Lushowe zakupy.
24. Nowości z Kiko.


25. Paczucha z DMu :)
26. Ten lakier też uwielbiam: Rimmel 'punk rock'.
27. Małe podarki od dziadka (znaczy się mojego taty).
28. Woreczki strunowe - w końcu można w coś schować woski :D
29. Świeżo wyciskany sok z pomarańczy/
30. Maluch jak zwykle od 6 na nogach więc trzeba się rozbudzić kawką/
31. Małe nowości z GR: nr 46 i 102.
32. Rozpieszczam się a w zasadzie teściowie mnie rozpieszczają.
33. Strawberry minis na śniadanko :)


34. Zabawy z synkiem ciastoliną.
35. Golden Rose RC nr 46 na pazurkach.
36. Dobra rada.
37. SH insta-dri wysusza szybko ale bąbluje mi lakiery :(
38. Spieniacz do mleka Italico - wreszcie udało mi się go dostać.
39. Lakierki żelowe z Models Own (jak dobrze, że maani.pl ma siedzibę niedaleko mnie :D)
40. Robiłam je do 2 w nocy ale był warto :)
41. Małe nowości z TBS: emulsja rumiankowa do demakijażu i serum na noc z witaminą E w postaci olejku.
42. Models Own 'coral glaze' na pazurkach, w rzeczywistości jeszcze piękniejszy <3

Tak mi minął ostatni miesiąc. Co prawda praktycznie cały miesiąc chorowałam, ale najważniejsze, że choroba wreszcie odpuściła.

Już teraz zapraszam Was na notkę z ulubieńcami lutego i na nowości lutowe, które na dniach pojawią się na blogu a nad denkowym postem jeszcze się zastanawiam bo chorowanie nie sprzyja zbytnio zużywaniu produktów ;)


20 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś spieniacz do mleka?
    Ja swój dorwałam za 5 zł, ale po kilku użyciach przestał działać i poszukuję czegoś lepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. @Iwetto Iwettos, spieniacz kupiłam w Biedronce :) Ma go moja koleżanka od ponad roku i bardzo go sobie chwali. Kosztował bodajże 79 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny mix :) Spaghetti też uwielbiam, ale moje jakoś mało fotogeniczne było, bo też próbowałam mu zrobić zdjęcia ale ostatecznie skasowałam, ale najważniejsze że smakowało. :)
    Lakiery z Golden Rose cudne i ten pierwszy różowy z Essie też mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki będę na niego polować :D A jaki masz nick na Insta, bo nie wiem czy Ciebie śledzę i chcę to sprawdzić? Szukałam na blogu info, ale nie znalazłam.
    Chyba, że to tajemnica to cofam pytanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra znalazłam :D
    Faktycznie Ciebie nie śledziłam ;)
    Sorry za spam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. @Iwetto Iwettos, żadna tajemnica :) kiedyś w jakimś poście pisałam :) ruda2106

    OdpowiedzUsuń
  7. @nika88, lakiery z GR faktycznie ładne, ale ten różowy krył przy 3 warstwach podobnie jak różowy Essie :( Wygląd spaghetti nie jest ważny - najważniejszy jest smak :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelki <3 Kiko <3 Paczucha z DMu <3
    A jak te "króliczkowe" zapachy YC?

    OdpowiedzUsuń
  9. @KasiaPL, króliczkowe zapachy są bardzo udane :) ale nie są tak intensywne jak np. waikiki melon, który czuć w całym domu. Zapachy tych świec ograniczają się do jednego pokoju, a 'bunny cake' to już w ogóle jest delikatniutki.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak ja lubię takie posty :)
    ile u Ciebie pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten jasny essi jest boski, wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne podsumowanie miesiąca:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tych produktów z TBS! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Reve de MIel masełko :) uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny mix, już nie mogę doczekać się następnego! :) Piękne masz pazurki, niezależnie od lakieru, a ten Fiji bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Biel na Twoich paznokciach prezentuje się przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Coral glaze wydaje się piękny! Fiji paznokcie malowałam kilka dni temu i faktycznie niestety nie jest prosty w obsłudze, aczkolwiek mimo wszystko lepiej operuje się szerokim pędzelkiem niż cienkim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I Ty mnie kusisz Kringle Candle? Koniec, szukam, czy są dostępne w UK :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...