wtorek, 1 kwietnia 2014

Zdjęcia z Instagramu #3

Jak co miesiąc przybywam do Was z podsumowaniem minionego miesiąca w zdjęciach. Kto śledzi mnie na instagramie ten zapewne zdjęcia te kojarzy ;) Chciałam co prawda dzisiaj umieścić notkę denkową, ale cały czas "się tworzy" bo zużytych produktów w tym miesiącu trochę mi się nazbierało - pojawi się pewnie niebawem :) Tymczasem zapraszam na zdjęciowy misz-masz.


1. Starovar jabłkowy... zdecydowanie wolę jednak limonkowy i żurawinowy.
2. Uwielbiam krówki i teksty umieszczone na ich opakowaniach.
3. Ciacho czekoladowe <3
4. Chwila relaksu przy kawce i ciasteczku.
5. Jeden z nowych Kiko na paznokciach.
6. Pizza Guseppe z szynką i sosem czosnkowym - ulubiona.
7. Tej świeczki już niewiele mi zostało :(
8. Ulubieńcy lutego na blogu.
9. Zamówienie ze sklepu online Sephory: tonik Pat&Rub i ulubiona myjka/
10. Czy ja już mówiłam, że kocham granaty? Kiko nr 266.
11. Zamówienie z drogerii ekobieca: SH Dries Instantly i Super Shine.
12. Dzień Kobiet - i ja dostałam tulipanki od męża ;)


13. Wieczór z ulubionym filmem: Step Up.
14. Kremy pod oczy się pokończyły trzeba więc było kupić nowe.
15. Golden Rose Rich Color nr 102.
16. Mąż przywiózł z Warszawki :)
17. Przekąska.
18. Sobotni obiadek.
19. Mięta od Kiko nr 389.
20. I ja kupiłam organizer i turban polecany przez Iwetto.
21. Małe zakupy w Hebe.
22. Produkty użyte do makijażu w którymś tam dniu.
23. Zamówienie z colorowo.pl.
24. Tę świeczkę mogłabym palić na okrągło <3


25. Colour Alike 'o w bombkę' na pazurkach.
26. Nowa illuma-lid i wosk.
27. Kolorowe tusze z Essence.
28. Gramy z mężem w planszówki (tu akurat Talisman: Magia i Miecz).
29. Kolejny Colour Alike na paznokciach: Maltanka.
30. Paczuszka od mojej A.
31. Testuję osławiony Seche Vite - póki co pierwsze testy wypadły dobrze.
32. W tym produkcie zakochałam się od pierwszego użycia <3
33. Mały deserek :)


34. Ulubiony Essie Watermelon + SV :)
35. Akcja w Sephorze 'wymień stare na nowe'.
36. Leczo, cały gar lecza :)
37. Wiosenne kanapki.
38. Essie Wicked + SV.
39. Ulubieńcy marca.
40. Kupione w Media Markcie, wszystkie książki w twardej oprawie za 14,99 zł, żal było nie kupić.
41. Odwieczny dylemat: który wosk zapalić?
42. Colour Alike 'Bamberka' + SV.

Tak mniej więcej upłynął mi marzec :) Był to miesiąc całkiem przyjemny, nie licząc oczywiście choroby mojego synka, który... po 2 tygodniach znowu ma zapalenie oskrzeli :/ Dlatego też na blogu może mnie znowu być trochę mniej. Ale już teraz zapraszam Was na notkę denkową, która ukaże się w najbliższych dniach :)


21 komentarzy:

  1. Ha! Właśnie też u siebie wrzuciłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny mix! Ciasto czekoladowe i granatowy Kiko wpadły mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasto czekoladowe jest przepyszne a w wykonaniu wręcz banalne :)

      Usuń
  3. Wiosenne kanapki! :) Zjadłabym wszystkie!
    Koniecznie musimy posmakować tej pizzy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybko, jak zawitacie w Trójmieście to Wam takie kanapki przygotuję :))
      A pizza jest naprawdę smaczna, wyjątkowo mi przypadla do gustu :)

      Usuń
    2. Super! Trzymam za słowo :)

      Usuń
  4. jakie masz świetne pazurki :) o i widzę paczka z kosmetykami z DM-u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuję bo jak podziękuję to wiecznie mi się łamią ;)
      paczuszki z kosmetykami z DM-u zawsze wywołują u mnie sporo radości :)

      Usuń
  5. jak ja lubię takie posty:) ciasto czekoladowe chętnie bym wszamała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam takie posty oglądać na blogach :)
      ciacho czekoladowe jest wręcz banalne w przygotowaniu :)

      Usuń
  6. Świetne zdjecia ;) ta paczuszka z Balea robi wrażenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ogólnie niemiecki kosmetyki bardzo lubię :)

      Usuń
  7. Ostatnio też ciągle się zajadam krówkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę przestać się nimi objadać bo ostatnimi czasy słodycze mi nie służą ;)

      Usuń
  8. Większość już widziałam, ale część przeoczyłam ;)
    Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Starovara żadnego jeszcze nie piłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę ci kształtu paznokci. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny mix, ach biedny synek, skąd ja to znam jeszcze dobrze nie wyzdrowieje, wróci do przedszkola i znowu chory;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie rarytaski Ci mąż z Warszafffki przywiózł :)
    Mam taki sam kubol Nescafe. Uwielbiam w nim pić herbatkę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...