wtorek, 29 kwietnia 2014

NOTD: Colour Alike - Typografia H

Za oknem piękna pogoda, słoneczko, cieplutko a ja nosa nie mogę z domu wyściubić bo raz - maluch znowu chory a dwa - ja cała w wysypce alergicznej :/ Wszystko na opak... Ostatnimi czasy nawet brakowało mi czasu na pomalowanie sobie paznokci i pierwszy raz od bardzo długiego czasu chodziłam bez lakieru, choć czułam się z tym dziwnie. Czas jednak nadrobić lakierowe zaległości dlatego dzisiaj chcę Wam pokazać kolejny lakier z firmy Colour Alike, ale tym razem z serii Typografia i oznaczony literką H.


Za różowymi lakierami do paznokci kiedyś nie przepadałam, w ogóle kolor różowy omijałam szerokim łukiem a im jestem starsza tym widzę, że coraz bardziej mnie do niego ciągnie. Tzn. do ubrań w tym kolorze jeszcze nie do końca jestem przekonana natomiast do lakierów i tych delikatnych i tych intensywniejszych jak najbardziej. Szczerze powiedziawszy do lakierów z serii Typografia jakoś mnie nie ciągnęło, ale tak na spróbowanie przy zamawianiu lakierów holograficznych z CA postanowiłam wrzucić jeden do koszyczka.

Lakier tak jak i te z serii holograficznej wyposażony jest w cienki pędzelek, którym ogólnie rzecz biorąc dobrze się manewruje. Lakier ma troszkę gęstszą konsystencję niż holoski co nie do końca mi odpowiada, ponieważ nakładając drugą warstwę na dwóch paznokciach narobiłam sobie smug. A pierwsza warstwa sama w sobie smuży choć jeśli lakier ładnie kryje po dwóch warstwach przy pierwszej smużącej to dla mnie nie jest to żaden problem. Czasami się zastanawiam czy nie nakładam za grubych/za cienkich warstw, że spora część lakierów mi smuży? No i zastanawiam się czemu część lakierów przy malowaniu drugiej warstwy tworzy prześwity przy skórkach, jakby zabierały lakier? (tzn. nie tyczy się to tego konkretnego lakieru). Przy zmywaniu trochę się mazał i pofarbował mi skórki dlatego też zalecam nałożenie pod niego bazy. A jeśli chodzi o trwałość to pokryty top coatem wytrzymał u mnie 3 dni co i tak jest dobrym wynikiem ;)

Na paznokcie nałożyłam primetime od Orly, warstwę odżywki Eveline 8w1, dwie warstwy różowego lakieru CA Typografia H i top coat Seche Vite.













I jak Wam się podoba różowy lakier od Colour Alike?
Mi kolor bardzo się podoba, ale ze względu na średnią aplikację raczej z tej firmy będę kupować tylko holoski ;)

Miłego majowego weekendu!


21 komentarzy:

  1. Kolor jest absolutnie przepiękny! ja uwielbiam taki róż, szkoda tylko, że nie spisał się do końca tak jakbyś sobie tego życzyła :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolorek :) Szkoda tylko, że smuży :( Ja w tamtym tygodniu odebrałam dwa lakiery Colour Alike i ich top holograficzny. Po wstępnych testach jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też jakoś za różami nie przepadam, a mam ich trochę ;)
    w moich zbiorach za ro nie ma ani jednego lakierku CA :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ładny, róż zawsze kojarzy mi się bardzo pozytywnie :)
    To taki wiosenno-letni kolor.
    Szkoda tylko, że aplikacja problemowa ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor lakieru baaardzo przypadł mi do gustu. Lubię latem/wiosną takie soczyste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam żadnego lakieru z tej firmy ale kolor szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Szkoda, że taki kłopotliwy.
    Współczuję, że znowu chorujecie.
    Trzymam kciuki za szybki powrót do formy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny kolor :) Lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale słodki cukiereczek :)
    a co do smużenia to przy pierwszej warstwie często tak się dzieję, więc to raczej nie wina techniki malowania, choć w sumie nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Kocham takie odcienie na paznokciach!
    Szkoda, że aplikacja pozostawia do zyczenia :I

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor. Mam podobny odcień lakieru z OPI (trochę ciemniejszy) i też mam z nim problemy - przede wszystkim nie utrzymuje się długo. Dużo droższy od Essie, a zdecydowanie gorszy. Z tego powodu już rzadko kiedy kupuję jakiś inny lakier, niż Essie - wolę wydać pieniądze raz a porządnie, niż kupić kilka i rzucić je w kąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor świetny! a z aplikacją typografii się pogodziłam (mam typografię A). Jak tylko kiedyś wykończę lakiery w podobny kolorze to mimo wszystko chyba kupię : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kolor I, ale marzy mi się ten H już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...