poniedziałek, 7 kwietnia 2014

NOTD: Colour Alike - Bamberka

Z firmy CA ostatnio pokazywałam Wam Maltankę (TUTAJ), jeszcze wcześniej O w bomkę (TUTAJ) więc dzisiaj przyszedł czas na zaprezentowanie kolejnego lakieru Colour Alike 496 Bamberka, który pochodzi z kolekcji PZN.


496 Bamberka to lakier należący do lakierów holograficznych, które ja wręcz uwielbiam. Tak jak i poprzednie egzemplarze tak i ten wyposażony jest w cienki pędzelek, który mimo wszystko dobrze rozprowadza emalię po płytce paznokcia i którym całkiem dobrze manewruje się również przy skórkach. Lakier posiada taką pośrednią konsystencję - nie jest ani zbyt gęsty ani zbyt rzadki dzięki czemu możemy uniknąć zalania skórek. Do pełnego krycia wystarczyłaby jedna grubsza warstwa ja jednak nałożyłam standardowo dwie cieńsze. Na moich paznokciach przetrwał 2 dni po czym na trzeci dzień pojawiły się odpryski. Niestety, sprawia trochę problemów przy zmywaniu. Zmywałam go i zmywaczem bez acentonu i z acetonem i marze się przez co miałam trochę pofarbowane skórki i nie mogłam ich domyć. Ale co tam, dla przyjemnego dla oka efektu można się czasami pomęczyć przy zmywaniu ;)

Na paznokcie nałożyłam primetime od Orly, warstwę odżywki Evelin 8w1, dwie warstwy holograficznego lakieru Colour Alike 496 Bamberka oraz top coat Seche Vite.

Narobiłam ok. 100 zdjęć żeby uchwycić holograficzny efekt tego lakieru i na kilku zdjęciach jest on dobrze widoczny. Przygotujcie się zatem na sporą dawkę zdjęć :)

Tak prezentuje się lakier w świetle dziennym:










Na tych 4 zdjęciach najlepiej widać jego efekt holo:





A tak prezentuje się przy użyciu lampy błyskowej:



Z całej prezentowanej trójeczki póki co najbardziej podoba mi się O w bombkę, jednak także i Maltanka i Bamberka mają swój urok i wiem, że do nich także będę wracać.

Jak Wam się podoba ten holosek? 


20 komentarzy:

  1. Piękny kolorek,Kiedy była promocja - 40% zamówiłam kilka lakierów Color Alike,jak tylko skończę moją akcję regenerację paznokcie to będę je nałogowo malować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek. Przykuwa wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się rodzaj tych drobinek i efekt, jaki dają, ale jakoś nie mogę się przekonać do metalicznych odcieni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię efekt holo w lakierach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go... śliczny jest. A jak fajnie się nim stempluje... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjemniaczek :) Nie mam go ale bardzo mi się podoba, u mnie za to dziś na paznokciach O w bombkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go i już nie mogę się doczekać aż go użyję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chętnie pomalowałabym sobie paznokcie takim lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bamberkę kupiłam dość nie dawno, ale sama nie wiem czy nie sprzedam przy najbliższej okazji. Podoba mi się, jednak chyba zbyt pochopnie postąpiłam, bo nie pasuje do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Holo z CA są obłędnie ja liczę, że na lato zrobią jakieś fajne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ mi się ten kolor z wakacjami kojarzy!
    Piękny jest :)
    No i ta nazwa ;D
    A Twoje paznokcie prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kolor, ale O w bombkę też mi się najbardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten lakier ma dwa oblicza, w słońcu ma zupełnie inny kolor :) Podoba mi się to!

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ją :) mimo, że mi lekko zafarbowała paznokcie ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny kolorek, jednak chciałabym zobaczyć go na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda przepięknie, miałam go już w koszyku jak była wyprzedaż i nie kupiłam żadnego. Również załuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...