poniedziałek, 6 maja 2013

'Czekoladowy karmel' czyli żel pod prysznic z firmy Drops :)

Przez kilka dni mnie z Wami nie było, aczkolwiek nie było to spowodowane wyjazdem czy czymś przyjemnym. Niestety, jak to zawsze bywa w wolne dni, dokładnie 1 maja moje niespełna 3 letnie dziecko się przewróciło i rozwaliło sobie całą dolną wargę ust, z czego konsekwencjami zmagamy się do dnia dzisiejszego. Z dwojga złego na szczęście zęby są wszystkie... No ale nie o tym dzisiaj miało być, więc przejdę do tematu z posta ;)

W grudniu przed świętami Bożego Narodzenia, skusiłam się na promocję, jaka była na stronie internetowej http://flax.com.pl/ a mianowicie na taką, że przy zakupach powyżej 50 zł transport był gratis. Kupiłam wówczas dwa produkty: masło do ciała marki Mythos (które grzecznie czeka na swoją kolej) oraz czekoladowo-karmelowy żel pod prysznic marki Drops. I dzisiaj chciałam Wam co nieco o tym żelu napisać. Ja wiem, że o tej porze roku raczej królują letnie i owocowe zapachy, ale akurat teraz wykończyłam dwa żele pod prysznic z serii zimowej i chciałam Wam je opisać teraz, póki umysł jest świeży i pamięta jeszcze jakie były.


OD PRODUCENTA
 Delikatny żel do kąpieli z kombinacją smaków czekolady i karmelu. Jego bogata pianka odżywia i nawilża skórę, zapewniając wyjątkowe i długotrwałe poczucie miękkości i świeżości. Perfekcyjny w połączeniu z balsamem do ciała DROPS Czekoladowy karmel.

SKŁAD
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Cocaimde DEA, Glycol Disterate, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Panthenol, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-4, Citric Acid, C.l 19140, C.l 16255, C.l 28440, C.l 17200.

MOJA OPINIA O PRODUKCIE


Opakowanie
Wykonane z tworzywa, ale ani nie za bardzo miękkiego ani nie za bardzo twardego. Można bez problemu wydobyć żel z opakowania oraz przy końcówce żelu - postawić go do góry nogami. Zamykane jest ono na klapkę czy też "na klik" a otwór przez który wylewa się żel jest odpowiedniej wielkości. Pojemnościowo jest dosyć spore bo opakowanie mieści w sobie aż 600 ml produktu.


Konsystencja, wydajność
Żel ma raczej rzadką, wodnistą konsystencję, co przekłada się niestety na jego słabą wydajność. 


Zapach
To czynnik, który mnie głównie w tym produkcie urzekł, zresztą w przypadku zakupu żelu pod prysznic pierwsze skrzypce gra właśnie zapach. To idealne połączenie karmelu i czekolady, co ja wręcz ubóstwiam w każdej postaci, a już szczególnie w tej jadalnej :) Wąchając ten żel można się "najeść" jego zapachem i jego zapach może zastąpić pochłaniane przynajmniej przeze mnie słodycze.

Działanie
Jeśli  chodzi o kwestie myjące to nie mam temu produktowi absolutnie nic do zarzucenia: dobrze domywa skórę z brudu i potu, nie podrażnia i nie wysusza skóry. Nawet mam wrażenie, że po użyciu tego produktu skóra jest gładka i przyjemna w dotyku.
Niestety kilka rzeczy w tym produkcie mnie rozczarowało.
Po pierwsze, produkt ten pięknie pachnie w butelce, natomiast podczas mycia ciała ten zapach gdzieś znika i nie czuć go w ogóle. Nie wymagam od żelu pod prysznic żeby zostawiał po myciu zapach na skórze, ale uważam, że w trakcie mycia powinno się go czuć w łazience. W końcu nic bardziej nie relaksuje niż prysznic z pięknie pachnącym żelem.
Po drugie, żel ten ze względu na dość rzadką, wodnistą konsystencję słabo się pieni. Trzeba go więc sporo wylać na myjką aby uzyskać dobrą pianę. Ja absolutnie nie żałuję sobie żeli pod prysznic i ogólnie dużą ilość wylewam na myjkę bo uwielbiam dużą pianę, natomiast tutaj lałam sporo a  i tak musiałam jeszcze dolewać.
Po trzecie, w związku z powyższym, wydajność tego produktu jest słaba. Pomimo tego, że żeli pod prysznic używałam bodajże 5 na zmianę to ten zużyłam z nich wszystkich najszybciej. Myślałam, że 600 ml żel będę zużywać wieki a tak naprawdę wcale zbyt długo to nie trwało.

Ja do żeli pod prysznic z tej firmy już nie wrócę. Znam dużo tańszych żeli, które podczas mycia wypełniają zapachem całą łazienkę i doskonale się pienią. Zapach w samej butelce mi do szczęścia niepotrzebny.

- pojemność: 600 ml
- cena: 29,85 PLN
- dostępność: http://flax.com.pl/


45 komentarzy:

  1. wielbię czekoladę w kosmetykach (i nie tylko :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja także, dlatego też szkoda, że żel ten nie pachnie podczas mycia :(

      Usuń
  2. trochę drogi jak na niespełnione działania ;/ faktycznie jest wiele tańszych żeli, które są nieco lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą Justynko, dlatego też do żeli z tej firmy więcej nie wrócę ;)

      Usuń
  3. zapach musi być cudowny! ;) uwielbiam smacznie pachnące produkty do kąpieli ;) ale cena mnie zniechęca, nie lubię aż tak drogich żeli pod prysznic, zwłaszcza jeśli są tak mało wydajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, no i nie pachnie podczas kąpieli, to jego duża wada wg mnie.

      Usuń
  4. Szkoda, że zapach już podczas kąpieli ulatnia się. Właśnie tego oczekuję od tego typu produktów- musi nim pachnieć cała łazienka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także tego właśnie oczekuję :)
      Rozczarował mnie ten produkt, gdyby podczas mycia pachniał tak jak w butelce to bym z wanny chyba nie wychodziła :)

      Usuń
  5. Uwielbiam czekoladowy zapach;) Ale cena jak dla mnie za wysoka;(
    Wolę kupić Ziaje z masłem kakaowym - płyn do kąpieli za 9 zł;) 400 ml. Cudownie pachnie.
    Dobrze, że są blogi, recenzje i można sie dowiedzieć przed zakupem co warto kupić;)

    Zapraszam do siebie na nowego posta:
    http://basia86-naturalnie.blogspot.com/2013/05/jak-dorobic-na-wakacje-majac-bloga.html

    Bardzo fajny blog;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o mydła pod prysznic Ziaji to bardzo je lubię, serię kakaową również :)

      Usuń
  6. Mniam ! Zapach fenomenalny. z chęcią bym przetestowała !

    OdpowiedzUsuń
  7. Butelka przypomina mi opakowanie jogurtu do picia lub mleka. Czekoladowego żelu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekoladowy żel uwielbiam ale ten z Balea - jest cudowny :)

      Usuń
  8. przyglądałam się im kiedy zamawiałam mythos i chyba dobrze się nie skusiłam;)piszesz, że mozna się nim "najeść", a ja właśnie odstawiłam ( po raz kolejny;)) czekoladę, a ten żel wygląda mi na alternatywę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze Martuś, że go nie kupiłaś, bo za takie pieniądze i brak zapachu podczas mycia - nie warto. Ja czasami skuszę się na jakieś droższe żele ale ten mnie rozczarował.

      Usuń
  9. Na zimę i jesień zapach idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, szkoda tylko, że mało wyczuwalny.

      Usuń
  10. Jesteś winna, moja Droga Ruda Koleżanko!
    Przez Ciebie mam ochotę na coś słodkiego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Kochana, czasami trzeba sobie dosłodzić życie :*

      Usuń
  11. Szkoda że zapachu nie czuć podczas kąpieli ;c

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie wersja mango nie zachwyciła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie ta wersja też nie bardzo :(
      słabo się pieni, malo wydajny i nie pachnie podczas mycia... zdecydowanie wolę żele Balea za 3 zł ;)

      Usuń
  13. Połączenie karmelu i czekolady ja też uwielbiam, więc ten zapach na pewno by mi przypadł do gustu :) Nie podoba mi się jego konsystencja :(


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest dość wodnista więc sporo trzeba go na myjkę wylać niestety :(

      Usuń
  14. Zapachu jestem niezmiernie ciekawa, ponieważ takie jedzeniowe aromaty bardzo lubię.
    Szkoda tylko, że wydajność taka słaba a cena niemała.

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam,a le jakoś za samą czekolada nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja uwielbiam słodkie zapachy pod prysznicem :)

      Usuń
  16. chciałabym powąchać ten żel:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że zapach znika. Nie lubię tego, gdy żel w buteleczce pachnie cudowanie a na ciele wypadają już dużo gorzej :/ Do tego jeszcze słabe pienienie i wydajność. Nie wiem za co oni sobie życzą 30 zł :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zastanawiam za co te 30 zł sobie życzą, skoro żel jest słabszy od zwykłych, drogeryjnych. 600 ml żelu pod prysznic mogę mieć za 6 zł z Balea, która pachnie podczas kąpieli niesamowicie i dobrze się pieni :)

      Usuń
  18. Co jak co, ale opakowanie wygląda baaardzo kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ta czekoladka z karmelem zachęca do sięgnięcia po słodkości :))

      Usuń
  19. Nie przepadam za takimi zapachami.
    Pozdrawiam
    mojakosmetycznapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem.
      A jakie zapachy pod prysznicem preferujesz? :)

      Usuń
  20. Uwielbiam czekoladę pod każdym względem ..
    Chce ten żel ! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, szkoda na niego pieniędzy.
      Pachnie tylko w butelce a podczas myci w ogóle go nie czuć :(

      Usuń
  21. A tak fajnie się zapowiadało, choć zastanawiam się czy połączenie czekolady z karmelem nie powodowało zbyt słodkiego zapachu? Totalna klapa z tym, że zapach był wyczuwalny jedynie w butelce:/ Nie po to kupuje się żel, żeby zapach był ukryty i to za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie o dziwo zapach nie był zbyt słodki - też się tego na początku obawiałam ;) Ale tak jak piszesz - nie po to się żel kupuje, żeby nie było czuć jego zapachu podczas mycia :/

      Usuń
  22. musialabym oszaleć,żeby dać 30PLN za zwykły żel..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu kupuję droższe żele, dla mnie nie ma w tym nic złego.

      Usuń
  23. Mam żel do kąpieli i balsam do ciała Drops czekolada i jestem bardzo zadowolona. Co prawda nie ma intensywnego zapachu, ale uważam to za zaletę bo wszystko co mocno pachnie jest nafaszerowane chemią.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...