środa, 4 grudnia 2013

Fenix - Profesjonalny lakier do paznokci 'Plum Purple'

W poprzednim poście zakupowym (klik) pokazywałam Wam lakiery do paznokci, które wybrałam sobie w ramach współpracy z firmą Fenix. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować pierwszy z nich, który od razu po odebraniu przesyłki wylądował na moich paznokciach. Na myśli mam lakierz profesjonalny w kolorze Plum Purple, czyli taki dosyć ciemny fiolecik.


Zacznę może od tego, że lakiery z tej firmy to nowość, która została wprowadzona na rynek. Z chęcią zgodziłam się na podjęcie współpracy, wyjaśniając uprzednio wszelkie swoje wątpliwości. Cena lakieru to 30,90 PLN za 10/9? ml (z przodu na buteleczce widniej informacja, że lakier ma 10 ml pojemności natomiast z tyłu na naklejce, że ma 9 ml), czyli wcale nie tak mało. Zanim paczuszka, która i tak przyszła w tempie ekspresowym, wpadła w moje ręce, zastanawiałam się, czy lakiery te będą naprawdę tak dobre, jak Pan Tomasz zapewniał w mailach.


Przejdę teraz do konkretów, dotyczących samego lakieru do paznokci. Po wybraniu pierwszego z 3 kolorów zasiadłam do malowania paznokci. Odkręciłam buteleczkę i wydało mi się, że lakier jest dosyć gęsty. Okazało się jednak, że lakier jest konsystencji bardzo dobrej, bo ani nie ja za rzadki, ani nie jest za gęsty. Należy jednak nakładać go na pędzelek mniej aniżeli więcej, bo przy zbyt dużej ilości można mimo wszystko ubabrać sobie skórki.

Skoro jesteśmy już przy pędzelku, to nie jest on ani cienki ani szeroki, jest taki w sam raz. Dobrze mi się nim malowało paznokcie, mimo, że ostatnimi czasy zaczęłam preferować pędzelki szersze.

Na paznokcie nałożyłam tradycyjnie primetime + bonder z Orly oraz dwie warstwy profesjonalnego lakieru do paznokci w kolorze Plum Purple z firmy Fenix. Co prawda jedna warstwa lakieru dość dobrze kryła płytkę paznokcia, ale postanowiłam dołożyć drugą warstwę w celu pogłębienia koloru. Czy lakier przebarwia płytkę paznokcia to tego nie wiem, bo zawsze używam bazy. Natomiast muszę wspomnieć, że na moich paznokciach, po nałożeniu top coat'u trzymał się 5 dni, co dla mnie jest czymś nieprawdopodobnym (u mnie lakier z top coat'em wytrzymuje maks. 3 dni). 

Jedyne czego mi brakuje to nazwy kolorów lakierów na buteleczkach. Są numerki ale nie ma nazw, a przydałoby się żeby wiedzieć, jak dany kolor się nazywa zamiast sprawdzać potem w internecie co to był za kolor.

Tak prezentuje się lakier na paznokciach bez top coat'u:






A tak z top coat'em Kwik Kote od Kinetics:





Ja jestem naprawdę bardzo zadowolona z tego lakieru. Ma wygodny pędzelek, dobrą konsystencję, dobrze rozprowadza się na płytce paznokcia, dobrze kryje i z topem wytrzymał na moich paznokciach naprawdę długo. Warto by było jednak dodać nazwę lakieru do paznokci na buteleczce oraz określić, czy lakier ma 9 czy 10 ml pojemności.

A jak Wam się podoba taki ciemny fiolecik?

Natalia

Fakt, iż otrzymałam ten produkt w ramach współpracy nie wpłynął na jego opinię.


29 komentarzy:

  1. Piękny głęboki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się bardzo :) ostatnio eksperymentuję z ciemnymi kolorkami na paznokciach, ten też bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piękny kształt paznokci ;) ten kolor idealnie na nich wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny fiolecik. Aż mnie korci machnąć na nim jakiś wzorek :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, nietypowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie bomba! Szkoda, że nie zawsze potrafię sobie tak idealnie pomalować paznokcie jak TY:)

    OdpowiedzUsuń
  7. @Banshee Madness, ten kolorek nie dość że jest ciemny to jeszcze przyjemnie się nakłada ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. @Lila, bardzo Ci dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. @krOOpka, jak tylko go wypatrzyłam na stronie to wiedziałam, że musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  10. @Tenebrity, gdybym miała zdolności to bym machnęła jakiś wzorek ale mam dwie lewe ręce do takich rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. @Ciążowe Zachcianki, ja mam idealnie pomalowane paznokcie? Kurcze, dziękuję Ci za tak miłe słowa :) Ja zazwyczaj narzekam, że nie umiem sobie ładnie paznokci pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny bakłażan! Ogromnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny kolor.
    I jeszcze piękniejsze paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolor fajny, choć firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  15. hehe no ciekawe ile w końcu ml ma ten lakier :D
    całkiem ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj Szusz pokazywała fiolet na paznokciach, dzisiaj Ty.... coraz bardziej przekonuje się do tego koloru :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny kolor, lubię takie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor i paznokcie :D Jednak 30 zł za lakier to trochę drogo

    OdpowiedzUsuń
  19. @Fraise26 (My strawberry fields), mi też :))

    OdpowiedzUsuń
  20. @Aneta Starosta, dziękuję Ryba :*

    OdpowiedzUsuń
  21. @Kasiuleczka, lakier ma 10 ml pojemności, dostałam maila od p. Tomka, że jedna partia miała wadliwe naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. @Madziak, ja dopiero w zeszłym roku polubiłam się z fioletami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. @KasiaPL, dzięki Kasiu :) Dostałam info od p. Tomka, że jak lakiery trafią do sprzedaży to będą na pewno tańsze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajny ;) taki jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. I believed it was heading to become some boring outdated publish, but it really compensated for my time. Ill post a link to this page on my blog. I am certain my guests will come across that extremely helpful.
    jeux de fille

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny fiolet! Uwielbiam wszelkie jego odmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Potwierdzamy, pojemność butelki to 10 ml.
    Zgadza się, mamy nadzieje że niebawem lakiery będą dostępne zarówno za pośrednictwem serwisów czy sklepów internetowych oraz allegro.
    Na chwile obecną oczywiście zapraszamy na www.fenix-lakiery.pl ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...