piątek, 27 grudnia 2013

NOTD: p2 Color Victim nr 500 Eternal :)

Witajcie po świętach :)

Jak Wam minął okres świąteczny? Mi bardzo miło, chociaż całe święta miałam wyjazdowe :) I mimo tego, że święta uwielbiam to cieszę się, że już się skończyły. Ta ilość jedzenia mnie autentycznie wykańcza.

Dzisiaj przychodzę do Was z notką, a właściwie ze zdjęciami mani poświątecznego,  które gosci obecnie na moich paznokciach. I mam zamiar powtórzyć to mani na sylwestra, tyle że w trochę innej wersji. Do jego zrobienia użyłam głównie lakieru p2 z serii Color Victim o nr 500 i nazwie Eternal, czyli lakieru koloru czarnego.


Do czarnego lakieru do paznokci podchodziłam jak pies do jeża. Od bardzo długiego czasu chodził mi po głowie, podobal mi się u wszystkich dookoła, ale jakoś nie mogłam się na niego skusić. Któregoś dnia jednak postanowiłam się przełamać a ponieważ bardzo lubię lakiery p2 to właśnie on trafił w moje łapki. 

Lakier z p2 ma średni pędzelek, ani nie jest on gruby ani przesadnie cienki. Dobrze maluje mi się nim paznokcie. Konsystencja lakieru nie jest ani za gęsta ani za rzadka, jest w sam raz. Jeśli nie nałoży się zbyt dużej ilości lakieru na pędzelek to nie będziecie się musiały martwić o zalane skórki. 
Lakier z p2 w czarnym kolorze kryje dobrze przy 2 cienkich warstwach, dobrze się zmywa ale niestety na moich paznokciach po 1 dniu zaczęły pojawiać się odpryski, mimo użycia top coatu :( Gdyby nie to to byłby lakier ideał. 

Na poniższych zdjęciach zobaczycie dwie warstwy lakieru p2 z serii Color Victim nr 500 i nazwie Eternal, a na jeden palec dodatkowo nałożyłam glitter z p2. Pod lakierem kolorowym oczywiście znalazła się baza a na wierzchu top coat Kwik Kote z Kinetics.










Czarny lakier bardzo mi się podoba na moich paznokciach i będzie na nich gościł jeszcze nie raz. W sylwestra planuję repetę - z glitterem nałożonym na wszystkie paznokcie, w końcu wszelkie błyskotki są w tym dniu pożądane ;) Jeśli znacie czarne lakiery o lepszej trwałości to dajcie mi proszę znać w komentarzach.

Natalia

 

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tę serię lakierów z P2 :)
    Ten kolor miałam również, ale podarowałam koleżance.
    Chyba tylko raz gościł na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie jedzenia zostało jeszcze na przyszły tydzień ;) Święta to istne szaleństwo.
    Sądziłam że lakiery z p2 są trwalsze :] Przynajmniej swoim nie mam nic do zarzucenia, ale jak widać różnie to bywa. Uroczy duet, pokaż też wersję sylwestrową ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne mani, ja uwielbiam czarne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie noszę czerni na paznokciach, ale podoba mi się z gilterem

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba sie skusze na ten lakier, bo wlasnie czarnego koloru nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne połączenie :)
    Ja dalej nie kupiłam czarnego lakieru, muszę się w końcu po jakiś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam lakieru z P2, też planuję pomalować paznokcie na czarno z brokatem na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię P2, ale lakieru nigdy od nich nie miałam, a czarny, to u mnie mus, właśnie kończy mi się ten z Essence :) Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny lakier! Obserwuje i licze na rewanż ;)
    patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest, zwłaszcza z tym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czarny mani ze zdobieniami zawsze ładnie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. The beauty of these running a blog engines and CMS platforms is the dearth of limitations and ease of manipulation that allows developers to implement wealthy content material and pores and skin the positioning in such a manner that with very little effort one would never discover what its making the site tick all without limiting content material and effectiveness.
    Beach volleyball games

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubilam ten lakier, niestety mi sie skończył :-( Bedac w drogerii nie bylo czarnego z p2 to musialam kupic innej marki i jednak lakiery p2 sa zdecydowanie lepsze :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...