piątek, 15 lutego 2013

Galanea - Masło do ciała 'soczysta brzoskwinia z hawajską wanilią'

Ponad rok temu, kiedy jeszcze nie myślałam o prowadzeniu bloga, a moje zainteresowanie kosmetykami było ogromne, przeglądałam systematycznie opinie o produktach na wizażu. Zresztą do tej pory lubię to robić i sprawdzać, jakie dany produkt ma opinie, która z nas tego nie robi? ;) I właśnie podczas przeglądania opinii o masłach do ciała, trafiłam na same pozytywne opinie na temat masła do ciała soczysta brzoskwinia z hawajską wanilią od firmy Galanea. Rozpoczęłam więc poszukiwania tego produktu i jak udało mi się go znaleźć to od razu kupiłam. Kilka dni temu opakowanie po maśle zrobiło się puste więc zapraszam Was dziś na jego recenzję.


OD PRODUCENTA

Idealnie dobrane komponenty, aksamitna konsystencja. Pieści zmysły, uwodzi zniewalającym zapachem dojrzałej brzoskwini połączonej z delikatną nutą słodkiej wanilii. Galanea masło do ciała dzięki składnikom w nim zawartym - masłu Shea oraz olejowi migdałowemu - nadaje skórze wyjątkową miękkość i elastyczność, pozostawiając ją gładką i miłą w dotyku, a wydobyta z wnętrza egzotycznych owoców słodka kompozycja zapachowa zapewnia energię i witalność oraz wprowadza w doskonały nastrój. 

Sposób użycia: wmasować w skórę.

SKŁAD

Aqua, Butyrospermum Parkii, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Propylene Glycol, Isopropyl Myristate, Cetyl Alkohol, Paraffinum Liquidum, Cera Alba, Caprylic/Capric Triglyceride, Cyclomethicone, Glyceryl Stearate, Prunus Amygdalus Seed Oil, Parfum, Acrylates/C10-30, Alkyl Acrylate Crosspolymer, Disodium EDTA, DMDM, Hydantoin/Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolione Sodium Hydroxide, PEG8/Tocopherol/Ascorbyl Palmitate/Ascorbic Acid/Citric Acid, Benzyl Benzoate, Coumarin, Limonene, Citronellol, Cl 19140, Cl 16255.

MOJA OPINIA

Opakowanie: tradycyjne jak w przypadku większości albo i wszystkich maseł do ciała, czyli okrągłe z odkręcanym wieczkiem. Tak jak już wielokrotnie mówiłam - uwielbiam tego typu opakowania w przypadku smarowideł do ciała bo można je wydobyć do samiuśkiego końca, nic się nie marnuje a i opakowań nie trzeba rozcinać. Opakowanie wykonane jest z lekkiego plastiku, ale mimo swojej lekkości jest dosyć solidne - moje dziecko wszystko bierze w swoje łapki i zdarzyło się, że to masło mu wypadło na kafelki, aczkolwiek opakowanie w żaden sposób się nie uszkodziło. Dodatkowo produkt został zabezpieczony sreberkiem, więc możemy mieć pewność, że nikt nam do środka paluchów nie wsadzał.


Konsystencja: dosyć gęsta, twarda i zbita jak na prawdziwe masełko przystało. Jednak pomimo konsystencji, która mogłaby wskazywać na ciężką współpracę z produktem - masło rewelacyjnie rozprowadza się na skórze, wręcz się na niej topi. 



Zapach: bardziej wyczuwam w tym produkcie wanilię, szczerze powiedziawszy brzoskwini zbytnio nie czuję. Pachnie dla mnie jak waniliowy budyń. Zapach jest słodkawy, aczkolwiek na pewno nie mdły. Mi przypadł do gustu od pierwszego użycia i żal było mi się z nim rozstać.

Działanie: produkt ten spełnia wszystkie moje oczekiwania, jeśli chodzi o pielęgnację ciała. Długotrwale nawilża moją skórę, delikatnie ją natłuszcza nie zostawiając przy tym żadnej tłustej warstwy a jedynie przyjemny pielęgnacyjny film na skórze. Skóra po użyciu tego masła jest niewiarygodnie miękka i miła w dotyku. Dodatkowo muszę wspomnieć, że masło to mimo, że należy do bardziej treściwych - dosyć szybko się wchłania, w zasadzie po kilku minutach możemy się śmiało ubrać. 

Żałuję, że nie wiedziałam o istnieniu tego produktu wcześniej, bo na pewno bym po to masełko sięgnęła. Piękny, ciepły, słodki waniliowy zapach + wspaniałe właściwości pielęgnacyjne tworzą naprawdę bardzo dobry kosmetyk. Może do najbardziej wydajnych nie należy, ale za względu na cenę i pielęgnację można mu to wybaczyć. Jeśli będziecie miały okazję kupić to masło to polecam, ja na pewno do niego jeszcze kiedyś wrócę, jak zużyję trochę moich zapasów.

Firma ta ma także w swojej ofercie mus do ciała, który używałam latem i także byłam z niego bardzo zadowolona :)

- pojemność: 200 ml
- cena: ok. 10 zł
- dostępność: doz.pl


16 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie ;) bardzo lubię kosmetyki pachnące wanilią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też :)
      a do tego to masełko naprawdę ładnie skórę nawilża na wiele godzin :)

      Usuń
  2. Musze sie przejść do apteki i zobaczy a jak nie to zamówię,przyda mi się nawilżenie.W wolnych chwilach zapraszam do mnie http://kosmetyki-szalenstwo-wlosowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba musze zaopatrzyc sie w koncu w jakies maselko! Ojj kusisz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam masełka, szczególnie jesienno-zimową porą :)

      Usuń
  4. Jest genialne!
    Nie miałam pojęcia, że takie tanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, cieszę się, że przypadło Tobie do gustu :)
      Ono jest taniutkie, a uważam, że niejedno masło z TBS-u mogłoby się przy nim schować :)

      Usuń
  5. aaaaa kocham wanilię i jak przeczytałam,że czuć właściwie samą wanilię, to oczy mi się zaświeciły :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wolę bardziej orzeźwiające zapachy, ale mojej mamie pewnie by się ten podobał, muszę go dodać do koszyka, bo będę robić zamówienie w DOZie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze widzę, tę markę, te masło :) Ciekawość:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt i pewnie fajnie pachnie. Może przyjrzę mu się dokładniej, kiedy użyję moje zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię zapachu brzoskwini w masłach do ciała, ale jak to jest wanilia to już inaczej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym przygarnęła to masełko:) Można je gdzieś dostać stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie ;) Bardzo lubię masła , które szybko się wchłaniają , więc może kiedyś wypróbuję ;) Nie miałam jeszcze masła o takim zapachu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...