czwartek, 27 grudnia 2012

Garnier Ultra Doux - Szampon i odżywka do włosów przetłuszczających się

Jakiś czas temu pisałam Wam o szamponie do włosów, po którym okropnie swędziała mnie głowa -> KLIK
Musiałam zaopatrzyć się więc w jakiś inny szampon i odżywkę do włosów. Będąc w Rossmannie zobaczyłam szampony i odżywki Garnier Ultra Doux. Nigdy nie używałam produktów do włosów tej firmy więc postanowiłam je wypróbować. Moje włosy dosyć mocno się przetłuszczają więc postawiłam na szampon i odżywkę do włosów przetłuszczających się 'cytryna i biała glinka'.


Na pierwszy ogień pójdzie szampon.


OD PRODUCENTA ORAZ SKŁAD


MOJA OPINIA

Szampony Garnier Ultra Doux są dostępne w dwóch pojemnościach: 250ml oraz 400ml. Ta większa butelka była w promocji w Rossmannie dlatego też się na nią zdecydowałam. Opakowanie jest miłe dla oka: podoba mi się i kolorystyka i obrazki. Z wydobyciem szamponu do końca nie ma żadnego problemu, nie trzeba niczego rozcinać (zresztą ja szamponów do włosów nie rozcinam).

Szampon ma bardzo przyjemny, cytrynowy zapach. Konsystencję ma dosyć gęstą, kremową w związku z czym nie trzeba go jednorazowo dużo nakładać na włosy. Pieni się bardzo dobrze, dobrze oczyszcza włosy i co najważniejsze - nie muszę ich już myć codziennie. Mogę sobie pozwolić na mycie włosów co 2-gi dzień co u mnie jest naprawdę sporym sukcesem.

 
Po użyciu szamponu niezbędna jest odżywka, ponieważ szampon ten plącze włosy i ciężko jest je rozczesać.

Bez parabenów i silikonów.

Pojemność: 400ml
Cena: ok. 10zł w promocji


Z tej samej serii zakupiłam także odżywkę do włosów.


OD PRODUCENTA


SKŁAD


MOJA OPINIA

Odżywka ma opakowanie podobne do szamponu, tyle że stoi "na głowie" i ma 200ml pojemności. Zapach jest taki sam - przyjemnie cytrynowy. Na włosach bardzo dobrze się rozprowadza. Nakładam jej dosyć sporo a zostało mi jeszcze z pół opakowania - szampon już się skończył. Jest dosyć gęsta i także kremowa. Po jej użyciu włosy są gładkie, miękkie i bez problemu się rozczesują. Razem z szamponem stanowią dla mnie naprawdę przyjemny i dobry duet. Zawsze miałam problemy z regularnym stosowaniem odżywek. Odkąd zakupiłam tę - problem zniknął. I co najważniejsze - odżywka w żaden sposób nie obciąża moich włosów.


Pojemność: 200ml
Cena: ok. 7,50zł

Z czystym sumieniem mogę Wam polecić zarówno szampon jak i odżywkę Garnier Ultra Doux z serii do włosów przetłuszczających się. Nie są drogie a wg mnie to naprawdę przyjemne produkty.


21 komentarzy:

  1. moja siostra bardzo lubi ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie produkty do włosów Garniera w ogóle nie służą.
    Moje włosy po nich strasznie się elektryzują i puszą.
    Jednak moja Mama bardzo je ceni.
    I zawsze ma coś "od nich" w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, po raz kolejny potwierdza się powiedzenie, że to co służy jednej osobie - drugiej może nie podejść. Najważniejsze to próbować i trafić w końcu na odpowiedni dla siebie kosmetyk :)

      Ja po raz pierwszy sięgnęłam po ich szampon i odżywkę, bo zawsze jakoś Garniera omijałam ;)

      Usuń
  3. Nie używalam jeszcze tej serii garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, może przypadnie i Tobie do gustu :)

      Usuń
  4. nie znam tego zapachu, ale serię tak, napewno cudnie pachnie
    akurat mam z masłem karaite co za zapach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno z chęcią wypróbuję inne serie z Garniera :)

      Usuń
  5. Szkoda, ze ma SLS. Dobrze wspominam szampon i odzywke Garniera z awokado i maslem karite, ale SLS na dluzsza mete powoduje u mnie swedzenie glowy, a przede wszystkim lupiez :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda :(
      Ale rozumiem, każda skóra głowy inaczej reaguje na składniki.

      Usuń
  6. Szampon mnie zainteresował. Potrzebuję czegoś oczyszczającego.

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba nigdy nie miałam tych szamponów... chętnie spróbuję jak mi się skończy aktualny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. moje włosy też bardzo szybko się przetłuszczają i chętnie wypróbuję ten zestaw, ale dopiero za kilka miesięcy-tzn.3 jak będę w Polsce. Mam teraz w domu duży zapas szamponów z Belea i różnych odżywek i muszę je zdenkować :))

    ps. zapraszam na rozdanie u mnie http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.nl/2012/12/swiateczno-noworoczne-rozdanie-u-kasi.html będzie mi bardzo miło jak weźmiesz w nim udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, jak najbardziej polecam, może i Tobie przypadnie do gustu.
      Ja również muszę zdenkować moje zapasy i wtedy pewnie do niego powrócę :)

      Byłam pewna że już się zgłosiłam do Ciebie do rozdania, coś mi się w takim razie pokręciło. Oczywiście chętnie wezmę w nim udział :)

      Usuń
  9. teraz biała glinka jest w modzie.:) ciekawy blog obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw, skoro mówisz, że szampon zmniejszył przetłuszczanie, to muszę go koniecznie wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa recenzja:)
    Podoba mi się Twój blog i go obserwuję:) Zapraszam również do siebie:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...