wtorek, 11 grudnia 2012

Demakijaż ekspresowy i zarazem doskonały!

Zawsze do demakijażu twarzy używałam mleczek. Później mleczka zostały wyparte przez płyny micelarne, które i tak na końcu zmywałam jeszcze żelem do twarzy. Strasznie denerwowało mnie to mnóstwo walających się wszędzie wacików kosmetycznych i to w jakim tempie były one zużywane. No i denerwowało mnie to, że tyle czasu poświęcam na demakijaż twarzy. Wg mnie taki demakijaż powinien być szybki i przede wszystkim skuteczny. Dlatego chciałabym Wam przestawić produkt, który zarówno do demakijażu twarzy i oczu oraz do oczyszczania twarzy po całym dniu jest rewelacyjny.

Dzisiaj będzie więc mowa o emulsji myjącej do twarzy z nagietkiem "Waschemulsion Calendula" od Alverde.


Emulsję otrzymujemy w plastikowej 150ml tubce. Otwiera się ona bez żadnego problemu, nawet gdy mamy mokre ręce to otworzymy ją bez problemu i nie łamiąc przy tym żadnych paznokci. Opakowania kosmetyków Alverde jak i Balea bardzo mi się podobają. Są przyjemne dla oka. Kilka osób jak wchodziło do mojej łazienki zwracało uwagę na te kosmetyki i mówiło, że opakowania także im się bardzo podobają.


Demakijaż czy mycie twarzy tą emulsją to czysta przyjemność. Wystarczy nanieść emulsję na wilgotne dłonie, rozetrzeć ją w nich a następnie rozprowadzić na twarzy, szyi i dekolcie i spłukać dużą ilością wody. Osobiście stosuję tę emulsję tylko na twarz bo każde żele do twarzy stosuję tylko na skórę twarzy. 
I zazwyczaj używam ją na pełen makijaż, tj: bazę pod podkład, podkład, puder i róż. Chwilkę masuję aby makijaż się rozpuścił, spłukuję wodą i moja skóra jest czyściutka. Po przetarciu twarzy tonikiem wacik kosmetyczny jest także czysty co świadczy o tym, że makijaż faktycznie został zmyty. Dodatkowo, kiedy jestem zmęczona to zmywam tą emulsją także makijaż oczu i radzi sobie świetnie nawet przy kilku warstwach tuszu do rzęs. A co najważniejsze - oczy po niej nie pieką, nie szczypią, nie są w żaden sposób podrażnione. Nawet jak zdarzy mi się otworzyć oczy w trakcie ich mycia - nic się złego nie dzieje. Buzia po użyciu tej emulsji jest gładka i miła w dotyku, uwielbiam ten efekt.

Jeśli chodzi o konsystencję, to jest ona taka jak na emulsję przystało: bardziej rzadka niż gęsta, ale absolutnie nie wodnista i kremowa. Mi jak najbardziej ona odpowiada.


Zanim zakupiłam tę emulsję to czytałam o niej na wielu blogach. Opinie były podzielone, jak to zazwyczaj bywa w przypadku produktów: jednym służą innym nie. Także niektórym przeszkadzał zapach, który wg nich był zbyt mocny a inni wyczuwali alkohol. Ja powiem tak: mój nos bardzo polubił się z tym zapachem. Wg mnie nie jest on nachalny ani duszący, jest naprawdę ładny i przyjemny. Ciężko mi go porównać do czegoś konkretnego, ale podoba mi się. I w ogóle nie wyczuwam w tym produkcie alkoholu.

Bardzo polecam Wam tę emulsję do mycia twarzy. W chwili obecnej to moje "must have" i nie wyobrażam sobie demakijażu bez tego produktu. Póki będę miała możliwość to będę ją ciągle zamawiać :)

Cena: 2,25€
Pojemność: 150ml
Dostępność: drogerie DM, allegro

Składniki/ingredients: Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Glycine Soja Oil, Alcohol, Helianthus Annuus Seed Oil, Xanthan Gum, Alcohol, Disodium Cocoyl Glutamate, Calendula Officinalis Flower Extract, Euphrasia Officinalis Extract, Glyceryl Oleate, Parfum, Sodium Cocoyl Glutamate, p-Anisic Acid, Citric Acid, Limonene, Linalool.

PS. Za jakiś tydzień, może troszeczkę więcej, przyjdzie do mnie kolejna paczuszka z kosmetykami DMu i w niej także będzie kolejne opakowanie tejże emulsji :)
Ostatnio brałam udział w akcji "Szlachetna Paczka" i moich zapasów zostało naprawdę niewiele bo większość odesłałam, więc teraz zaczynam na nowo uzupełniać zapasy.


27 komentarzy:

  1. Hmmm jest taka dobra, kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam Alverde, ale myślę, że to się zmieni, ciągle szukam swego ideału do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w takim razie warto by było wypróbować tę emulsję? :)

      Usuń
  3. też chętnie zaopatrzyłabym się w te produkty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam naprawdę :)
      Warto wypróbować niektóre kosmetyki z DMu :)

      Usuń
  4. Brzmi całkiem przyjemnie, muszę o niej pamiętać :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to naprawdę przyjemna rzecz, warta wypróbowania :)

      Usuń
  5. jak tylko będę miałam dostęp do DMu na pewno ją kupię. Obecnie demakijaż robię metodą OCM, i też jestem zadowolona, idealnie oczyszcza skórę ;) próbowałaś OCM ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, metody OCM nigdy nie próbowałam. Jakoś się bałam zawsze tej metody :)

      Usuń
  6. Bardzo fajna sprawa :) ja jestem przyzwyczajona do tego, że demakijaż trochę trwa ale nie przeszkadza mi to :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie demakijaż musi być szybki bo moje 2,5 letnie dziecko bardzo się niecierpliwi jak zbyt długo przesiaduję w łazience :)

      Usuń
  7. Mi ta emulsja nie przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, potwierdza się więc powiedzenie, że to co służy jednej osobie nie musi służyć innej. Ale na pewno znalazłaś dla siebie coś lepszego :)

      Usuń
  8. Zużyłam kilka opakowań tej emulsji!
    Zawsze do niej wracam, moja buzia ją uwielbia:)
    Teraz używam pasty myjącej z Lush'a, aby się nie przyzwyczaić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja buzia też się z nią bardzo polubiła :) To najlepsza rzecz do mycia twarzy jakiej do tej pory używałam :)

      Usuń
  9. muszę koniecznie kupić! dosyć zużywania stosu wacików za każdym razem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, mnie te stosy wacików też doprowadzały do szału.

      Usuń
  10. skład jest niezły, bardzo chciałabym wypróbować jakieś kosmetyki Alverde:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze, że na składach kosmetyków słabo się znam, ale sama odkrywam kosmetyki Alverde i żałuję, że dopiero tak późno.
      Polecam wypróbować :)

      Usuń
  11. No kochana, pozbyłaś się troszkę z tej szafy bez dna? :) A cóż będę mówić, kusisz tą cholerną Baleą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak Kochana, w mojej szafie prócz maseł do ciała zbyt wiele nie zostało :)
      Aś, naprawdę warto wypróbować kilka kosmetyków z tych firm. Ale nie mówię w żadnym wypadku, że nasze kosmetyki są złe, bo też jest wiele porządnych :)

      Usuń
  12. Hej, zostałaś wyróżniona jako Liebster Blog,
    zapraszam http://oneandonlyagg.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś przeze mnie otagowana ;) zapraszam do zabawy-mam nadzieje że dołączysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie demakijaż nigdy nie będzie szybki bo to nie tędy droga kiedy cera problemowa ale wciągam tę emulsję na listę, w zapasach mam pomadkę z tej serii, która zbiera dobre opinie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...