wtorek, 18 września 2012

Holographic Nail Polish nr 034 od Pupa

Ostatnimi czasy wybrałam się na zakupy, ponieważ miałam zamiar kupić sobie buty i trochę różnych ciuchów. Ile ja się nachodziłam, ile namierzyłam i w końcu niczego nie kupiłam. Wściekła byłam jak osa. Zacznijmy od butów - te które mi się podobały były albo za małe albo za duże (standardowo). Chciałam sobie kupić jeansy to wszędzie są rurki - a ja rurek nie znoszę! Źle się w nich czuję, jestem dosyć niska - mam 159 cm wzrostu, ważę co prawda niedużo bo 50 kilo ale jak przymierzam rurki to w każdych wyglądam "dziwnie". O bluzkach nie wspomnę bo autentycznie niczego ciekawego nie zauważyłam.

Z tej złości zaszłam do Douglasa i tak chodziłam między półkami i chodziłam i wpadły mi w oko lakiery do paznokci Holograpfic z firmy Pupa. Jako, że nigdy nie miałam żadnego lakieru tej firmy a słyszałam o nich wiele dobrego, to skusiłam się na nr 034 czyli niebieski. Widziałam z tej serii jeszcze fioletowy, zielony i jaśniutki brązowy - szczerze podobały mi się wszystkie.


Zdjęcie bez lampy błyskowej



Zdjęcie z lampą błyskową

Tak oto prezentuje się ten kolorek w buteleczce. Pojemność jego to 5 ml a cena - 24 zł. Do najtańszych on nie należy ale coś musiałam sobie na poprawę humoru zakupić.

Wczoraj pomalowałam tym lakierem paznokcie i się w nim zakochałam. Tak naprawdę wystarczy nałożyć jedną warstwę na paznokcie - krycie ma bardzo dobre, ja jednak zawsze nakładam z przyzwyczajenia dwie. Schnie dosłownie w 10 minut i mieni się pięknie. To będzie niewątpliwie mój ulubieniec. I na pewno zakupię jeszcze inne kolorki z tej serii :)

A tak prezentuje się na paznokciach (przepraszam za pomalowane skórki)










Podoba Wam się czy nie bardzo?


5 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba efekt jaki daje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja normalnie się Kochana w tym lakierze "zakochałam" :) uwielbiam takie mieniące się lakiery :)

      Usuń
  2. Hmmm, nie bardzo kolor przypadł mi do gustu.
    Z drugiej strony, gdy fajnie dobierzemy strój, lakier może być charakterystycznym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że jeszcze 2 lata temu też za niebieskim kolorem na paznokciach nie przepadałam? jakoś rok temu nagle wzięło mnie na takie kolory :)

      Usuń
  3. Niebieski to nie do końca mój kolor, ale mieni się pięknie. Pewnie zdecydowałabym się na inny kolor z tej serii.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...