piątek, 7 września 2012

Trochę nowości # 1

Heloł ;)

Przychodzę do Was dzisiaj z zakupami kosmetycznymi i niekosmetycznymi. Pierwszy post będzie o zakupach kosmetycznych, drugi - o pozostałych ;).

Pamiętacie jak jakieś 2-3 tygodnie temu Wam pisałam, że poprosiłam Pana, który sprzedaje niemieckie produkty w sklepiku, żeby mi sprowadził trochę dobroci z firmy Balea? No to się dzisiaj ich doczekałam i już mam je w domku :)) 2 rzeczy które zamówiłam nie było, a jedna została u Pana w domu i mam po nią podejść w poniedziałek - chodzi o krem do stóp z 10% mocznikiem, którego brakowało dzisiaj w siatce a który na mnie czeka ;)

Rzut na całość :)


No to po kolei Wam po krótce przedstawię te DM-owskie dobroci.

  • Płyn do kąpieli Mango i Jogurt
  • Olejek po prysznic
  • Żel pod prysznic dla mężczyzn Fresh
  • Żel pod prysznic dla mężczyzn Cool Down
  • Żel i szampon dla dzieci
  • Uzupełniacz mydła do rąk w płynie Miód i Mleko
  • Uzupełniacz mydła do rąk w płynie Mango i Papaya
  • Kakaowa sól do kąpieli
  • Łagodny żel do mycia twarzy do cery normalniej i mieszanej
  • Dwufazowy płyn do demakijażu oczu
  • Pomadka do ust
  • Żel do golenia dla mężczyzn do skóry wrażliwej - który będę używać ja :D
  • Krem do rąk z 5% mocznikiem
No i w poniedziałek będzie jeszcze: krem do stóp z 10% mocznikiem, który wygląda o tak (zdjęcie zapożyczone ze strony DM):

Jestem bardzo zadowolona z zakupów :) Kosztowały mnie one 73 zł (63 zł ceny normalne + 10 zł narzutu), a byłam pewna, że będą mnie kosztować o wiele więcej.

Ostatnimi czasy poczyniłam jeszcze dwa kosmetyczne zakupy.

Pierwszy z nich to balsam do stóp firmy Pat&Rub żurawina z cytryną. Skorzystałam z dni Vip w Sephorze, gdzie wszystkie produkty do makijażu i pielęgnacji można było zakupić o 20% taniej. W związku z tym 100 ml buteleczka z pompką kosztowała mnie 36 zł.


I ostatnia malutka rzecz - lakier do paznokci Miyo w kolorze takiego ciemnego fioletu z drobinkami. Butelka 7 ml, cena: 3,49 zł.


Jak Wam się podobają moje zakupy?
Kupiłyście sobie coś ostatnio kosmetycznego?

Zapraszam na drugi wpis - tym razem niekosmetyczny :)


8 komentarzy:

  1. Świetne te produkty balea!
    Jestem ciekawa jak będzie sprawował się ten żel do mycia twarzy no i dwufazówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tych produktów jestem bardzo ciekawa :) Żel musi poczekać na swoją kolej ale preparat do demakijażu oczu mogę w zasadzie zacząć używać od razu. Zamówiłam jeszcze taką krem do mycia twarzy dla skóry suchej z Balea ale niestety nie było :(

      Usuń
  2. Podoba mi się kakaowa sól do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini drops, u mnie niestety ich nigdy nie ma....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja poszukuję tych, które Ty zakupiłaś :)

      Aś, jeśli mi podasz jakie byś chciała kolory to mogę Ci zakupić i wysłać - u mnie tych mini drops pełno.

      Usuń
  4. Ale super zakupy! Ja wczoraj sobie zamowilam mnostwo rzeczy z Avonu chyba pierwszy raz od 10 lat i juz sie nie moge doczekac jak za tydzien kobitka mi przywiezie :) A najlepsze jest to, ze kosmetyki sa w polskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, no to super Ci się udało :)) Ja jakoś za Avonem nie przepadam, chyba mi się już trochę przejadł ;)

      Usuń
  5. Aaaa ile kosmetyków z Balea. Zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...