wtorek, 4 września 2012

Kurier z paczuszką od L'Oreal

Kilka dni temu pisałam Wam, że wygrałam do testów krem do twarzy od L'Oreal - Nutri Gold Light & Silky na dzień a dzisiaj już kurier wręczył mi paczuszkę właśnie z tym kremikiem. Bardzo się ucieszyłam, ponieważ mój krem na dzień się skończył więc od jutra będę mogła go zacząć testować :)


Przystępując do testów można było wybrać czy chce się testować wersję Nutri Gold - czyli taką bardziej treściwą czy lekką i szybko wchłaniającą się, ale równie dobrze wg producenta nawilżającą. Ja zdecydowałam się na tę drugą, ponieważ ten krem mam zamiar stosować pod makijaż. To co mogę Wam powiedzieć to to, że zapach ma po prostu cudowny :)


W paczuszce dostałam jeszcze list od L'Oreal oraz 18 próbek kremu na dzień o tej bogatszej formule, także bardzo miło ze strony firmy, że umożliwiła mi wypróbowanie również drugiej formuły kremu.


Jutro więc zabieram się do testowania :) Po jakimś czasie na pewno przedstawię na blogu swoją opinię na temat tego kremu.

Miłego popołudnia!


5 komentarzy:

  1. Super:) Mam nadzieję, że się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję :) Już dzisiaj go zaaplikowałam go na buźkę :)

      Usuń
  2. Podoba mi się opakowanie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest bardzo fajne, słoiczek jest dosyć ciężki ale widać że porządny :)

      Usuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...