sobota, 1 września 2012

Rozdanie

Z racji tego, że mam dzisiaj dobry humor to chciałabym Was zaprosić na rozdanie :) Wiem, że póki co jest nas tutaj niewiele, ale mimo to mam zamiar obdarzyć kogoś prezentem :)

Oto co dla Was przygotowałam:

  • Ziaja, pomarańczowe masło do ciała (ważne do 12.2012 r. - gapa nie spojrzałam na datę ważności jak je wczoraj kupowałam)
  • Joanna Naturia, olejek do kąpieli i pod prysznic Wanilia i śmietanka
  • Ziaja, krem do rąk Kozie Mleko
  • Oriflame, krem do stóp

Kilka słów o rozdaniu:
  1. Organizatorem rozdania i fundatorem nagród jestem ja.
  2. Rozdanie trwa od 01.09.2012r. do 14.09.2012r. do północy.
  3. Wyniki rozdania ogłoszę w ciągu 3 dni od zakończenia rozdania.
  4. Na adres do wysyłki nagród będę czekać 3 dni od ogłoszenia wyników.
  5. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski, jeśli więc mieszkasz zagranicą a masz rodzinę czy znajomych w Polsce do których mogłabym wysłać nagrodę to możesz śmiało brać udział w rozdaniu.
  6. Osoby niepełnoletnie proszone są o dołączenie zgody rodziców.
  7. Zwycięzca zostanie wybrany losowo przez maszynę losującą ;)
 Warunki uczestnictwa w rozdaniu:
  • musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga - 1 los
  • możesz  dodać mojego bloga do blogrolla - 1 los
  • możesz udostępnić informację o rozdaniu na swoim blogu - 1 los

Proszę zgłaszać się w następujący sposób:
- Obserwuję jako:
- Mail:
- Blogroll: Tak/Nie (link do bloga)
- Informacja o rozdaniu: Tak/Nie (link do bloga)

Mam nadzieję, że ktoś chętny do przygarnięcia tych nagród się znajdzie :)
Powodzenia!

9 komentarzy:

  1. Ale fajnie :) Też będę musiała coś przygotować kiedyś.

    Obserwuję jako: Zanka
    - Mail: zankablogs@yahoo.com
    - Blogroll: Tak http://zanka-pl.blogspot.com/
    - Informacja o rozdaniu: Tak http://zanka-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Kosmetyczna Kraina
    mail: kosmetyczna.kraina@gmail.com
    blogroll: nie
    informacja o rozdaniu: nie

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Justyna Waszkiewicz
    Mail: justynaa1687@wp.pl
    Blogroll: nie
    Informacja o rozdaniu: nie
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. -Obserwuję jako: Madziak
    - Mail: madzia17_23@o2.pl
    - Blogroll: Nie
    - Informacja o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  5. - Obserwuję jako: KasiaPL
    - Mail: kasiatheweak@gmail.com
    - Blogroll: Nie
    - Informacja o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  6. - Obserwuję jako: agnieszkazg
    - Mail: agoooooosia@gmail.com
    - Blogroll: Nie
    - Informacja o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: blackolivves
    e-mail: black.olivves@gmail.com
    blogroll: Nie
    informacja o rozdaniu: Nie
    Zgoda: tak

    OdpowiedzUsuń
  8. - Obserwuję jako: abbye
    - Mail: abbye@wp.pl
    - Blogroll: Nie
    - Informacja o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako: Kaja
    - Mail: kajeczka@gg.pl
    - Blogroll: Nie
    - Informacja o rozdaniu: Nie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...