sobota, 15 września 2012

Regenerum - zbawienie dla moich paznokci

Ostatnimi czasy miałam ogromne problemy z paznokciami. Ledwo zdążyły odrosnąć a już były połamane, okropnie rozdwojone i płytka odchodziła warstwami. Wcześniej używałam odżywki Eveline 8w1 ale nie przyniosła żadnych rezultatów. Odwiedzając różne blogi natknęłam się na przychylne opinie o Regenerum - regeneracyjnym serum do paznokci. A że koszt tego cudeńka był niewielki, postanowiłam się skusić i je wypróbować.




Od producenta:
Regenerum, regeneracyjne serum do paznokci to starannie dobrana kompozycja czterech składników  naturalnego pochodzenia: oleju z orzeszków makademia, oleju ze słodkich migdałów, oleju z pestek winogron oraz olejku cytrynowego, wzbogaconych witaminami A i E. Razem zapewniają intensywną, kompleksową pielęgnację płytki paznokcia oraz otaczającego naskórka.
Serum do paznokci wzmacnia, nawilża i regeneruje płytkę paznokcia. Dzięki wysokiej zawartości odżywczych olejków nawet kruche i łamliwe paznokcie odzyskują naturalną elastyczność, stają się mocne, a olejek cytrynowy wpływa na rozjaśnienie przebarwień, przywracając paznokciom naturalny i piękny wygląd.

Regenerum, regeneracyjne serum do paznokci może być używane okresowo jako kuracja lub przez cały rok, w zależności od indywidualnych potrzeb. Praktyczne opakowanie pozwala na precyzjną aplikację produktu, a masaż delikatnym pędzelkiem przyśpiesza penetracje składników aktywnych, pobudzając macierz paznokcia i wpływając pozytywnie na jego wzrost.

Przebadany dermatologicznie.
Nie zawiera parabenów, alkoholu ani sztucznych barwników.


Moja opinia: 
Regenerum stosowałam przez miesiąc czasu raz dziennie, zazwyczaj wieczorem. Najpierw robiłam nim dłuższe, około 30 minutowe masaże, później nakładałam go w maksymalnie 10 minut a po 30 minutach wcierałam go w paznokcie i skórki wokół. Serum to posiada bardzo fajny pędzelek który pozwala na dobre rozprowadzenie produktu na paznokciach.


 

Ze względu na zawartość olejków jest oczywiście dosyć tłusty ale mi to kompletnie nie przeszkadzało. Rezultaty zaczęłam zauważać już po ok. 2 tygodniach codziennego stosowania - paznokcie przestały mi się łamać. Po miesiącu regularnego stosowania paznokcie przestały mi się także rozdwajać. W chwili obecnej cieszę się długimi, zdrowymi paznokciami. Ile to potrwa - tego nie wiem, ale mam nadzieję, że przez jakiś czas zapomnę o problemie z paznokciami. Jeśli cokolwiek będzie się działo - sięgnę na pewno po Regenerum.

Nie mam zdjęcia jak wyglądały moje paznokcie przed stosowaniem tego serum, ale możecie mi wierzyć na słowo, że były w opłakanym stanie. Natomiast mogę Wam pokazać jak wyglądają moje paznokcie po kuracji tym cudem (nie patrzcie tylko na skórki bo wiecznie je czymś zahaczę)




Dzięki Regenerum mogę mieć znowu długie, zdrowe paznokcie i wreszcie mogę je malować kolorowymi lakierami. Na wszelki wypadek zakupiłam bazę wzmacniającą z Essie, ale o niej napiszę w zakupach lakierowych.

Pojemność: 5 ml
Cena: ok. 15 zł
Dostępność: apteki 

POLECAM!


12 komentarzy:

  1. Czy ten specyfik wpłynął pozytywnie również na stan Twoich skórek ? Jeżeli tak, to kupię. Muszę o nie troszkę bardziej zadbać. Na pazurki nie narzekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje skórki po nim się trochę poprawiły, ale raczej trzeba by go było stosować regularnie 2 razy dziennie. Ja wyczytałam że na skórki i paznokcie jest dobra witamina A+E, zakupiłam sobie taka w kapsułkach i dwa razy dziennie wcieram w skórki i jest lepiej :) A Regenerum także te witaminy posiada.

      Usuń
  2. ja mam właśnie problem bo nie wiem czy kupić regenerum czy serum biovax ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Regenerum :) I ja i Asia która napisała poniżej stosowałyśmy to cudo i nam pomogło, myślę że warto w niego zainwestować.

      Usuń
  3. Polecam Regenerum, u mnie również się sprawdziło :) Paznokcie po 2 tygodniach znów były zdrowe i mocne :) Na skórki pomaga, ale trzeba stosować co najmniej 2 razy dziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Słyszałam już dużo dobrego o Regenerum. Fajnie, że u Ciebie też się sprawdziło. Na szczęście u mnie paznokcie to jedna z niewielu rzeczy na które nie mogę narzekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazdroszczę :)) ja całe życie miałam z nimi problemy niestety :(

      Usuń
  5. Odkąd jestem na zwolnieniu i mam nadmiar wolnego czasu, wygląd moich paznokci znacznie się polepszył. Siedzę tak całymi dniami w domu i co chwilę coś w paznokcie/dłonie wcieram. Ciekawa jestem jak to będzie jak w końcu wrócę do pracy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dasz radę :) zawsze choć chwilę znajdziesz na pazurki :)

      Usuń
  6. nie miałam tego specyfiku jeszcze :) Mam nadzieję, ze nie bede musiała z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że obrałaś taki sam schemat walki z łamliwymi paznokciami, też używam 8w1, ale dość krótko i efekt był taki że na drugi dzień trzasnęły mi 2 paznokcie;/ Regenerum też mam, tylko chciałam stosować najpierw jeden, a potem drugi, żeby zobaczyć który działa. Teraz chyba zmienię kolejność i dam szansę Regenerum ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt mam na paznokciach dzięki odżywce new nails, w zasadzie paznokcie są całkowicie inne. Twarde, ładne, koniec z kruchością. I to właściwy kierunek - zawsze zależało mi na paznokciach, ale swego czasu je zaniedbałam. Ponownie już do tego nie doprowadzę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...