wtorek, 9 kwietnia 2013

NOTD: p2 Color Victim 543 Break the rules! + nowości lakierowe :)

Dosyć długo nie było u mnie żadnych notek lakierowych. Spowodowane jest to tym, że moje paznokcie ostatnimi czasy były w opłakanym stanie: łamały się i rozdwajały. W związku z tym od ponad 4 tygodni sumiennie używam przez niektórych lubianą przez innych znienawidzoną odżywkę Eveline 8w1 (moim paznokciom ona akurat pomaga) i nie maluję paznokci na żadne kolory. Znalazłam jednak na dysku kilka zdjęć lakierów, których jeszcze Wam nie pokazywałam, a że choroba mi nie odpuszcza i jestem bardziej chora niż byłam to nie miałam siły na stworzenie innej notki. Zapraszam Was więc do oglądnięcia zdjęć lakieru p2 z serii Color Victim o łobuzerskiej nazwie 'Break The Rules'.


 
Lakiery z p2 bardzo lubię, w zasadzie to po nie sięgam najczęściej.
Pędzelek dobrze rozprowadza lakier po płyce paznokcia, kryją po 2 warstwach i bardzo szybko wysychają - nawet bez wysuszacza.
I na moich paznokciach utrzymują się do 4 dni co jest dużym sukcesem.

Na paznokcie tradycyjnie nałożyłam bazę z Essie, dwie warstwy lakieru p2 break the rules oraz top coat 'better than gel nails' z Essence.





I jak Wam się podoba?
Lubicie takie kolory czy nie bardzo?


PS. Od razu jak już się sprawa tyczy lakierów do paznokci to chciałabym Wam pokazać kilka sztuk lakierów z p2, które ostatnio wpadły w moje rączki.








55 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że Tobie jako miłośniczce fioletów ten kolorek się pewnie spodoba :)

      Usuń
  2. miętka i pomarańczka prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta miętka też bardzo mi się spodobała, zobaczymy jak będzie na paznokciu wyglądać ;)

      Usuń
  3. piekny kolor ;)
    te piaskowe lakiery z p2 śnią mi się po nocach! jak będę jechać do Luksemburga to chyba zrobię sobie dłuższy postój w Niemczech ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś, koniecznie :)
      Ja czekam jeszcze na pozostałe 3 kolorki z tej kolekcji :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny ten kolor, a te z piaskowym efektem prezentują się super. Szkoda, że u mnie nie ma do niech dostępu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krOOpko, jak następnym razem będę dla siebie coś brała to mogę Ci lakiery piaskowe zamówić, nie ma problemu ;)

      Usuń
  5. te brokaty z P2 bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie i wiele z Twoich nowości mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny fioletek :) Gdzie kupujesz lakiery z p2? W internecie, czy masz jakąś dobrą pomocną duszę? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karotko, miałam jedną pomocną duszyczkę, która już wróciła do Polski, a teraz druga znajoma mieszka niedaleko Goerlitz i mi pomaga w zakupach ;)

      Usuń
  8. ale cudny, a jeszcze niżej oszaleć można, nie pokazuj mi tych kolorów, bo zwariuję:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Boski ten róż!!! ;) Jeszcze tak idelanego odcienia nie widziałam;) Pierwszy raz słysze o tych lakierach, ile kosztuje i gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one kosztują od 1,55€ do 1,95€ (w zależności od serii) a można je dostać w Drogeriach DM czyli w Niemczech, na Słowacji czy w Czechach (choć z tego co słyszałam to w Czechach nie wszędzie)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. czekam jeszcze na pozostałe 3 kolorki z tej kolekcji bo mnie także urzekły :)

      Usuń
  11. Tyle o nich czytam, zachwycam się kolorami i żałuje strasznie, że nie mam do nich dostępu tak samo jak do pomadek! ;C


    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami te lakiery dostępne są na allegro :)
      i są też blogowe duszki które pomagają w dostępie do produktów DM-u :)

      Usuń
  12. Niektóre kolory p2 bardzo przypadły mi do gustu. Szkoda, że w Czechach nie ma tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anne, ja myślałam, że p2 jest w każdym DMie. Nie wiedziałam, że w Czechach tej marki nie ma. Ale z tego co mi znajoma ostatnio mówiła to w Niemczech też nie w każdym DM-ie jest p2.

      Usuń
  13. Mam ten lakier 'break teh rules' i bardzo go lubię:) Ta seria gloss do mnie nie przemawia..jak się sprawują na paznokciach?natomiast piaski jak najbardziej tak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tiamo, dam znać jak się sprawują na paznokciach jak tylko je pomaluję. Jeszcze przez 1,5 tyg będę stosować odżywkę do paznokci a potem wracam do kolorów ;)

      Usuń
  14. Lakiery p2 - bardzo lubię, mam te volume gloss i są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam je Leno u Ciebie na blogu, bodajże kolorek "kobieta biznesu" ;)

      Usuń
  15. Ja sie bardzo polubilam z P2. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także :) Mam ich w swoim zbiorze ok 15 sztuk :)

      Usuń
  16. Biedne te Twoje pazurki, ale moje przechodzą przez to samo. Właśnie się zregenerowały. Zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, dzisiaj właśnie czeka mnie kolejna wizyta u lekarza :(

      Paznokcie moje wyglądają coraz lepiej, oby to nie było krótkotrwałe.

      Usuń
  17. Mam ten pomarańcz z p2 właśnie na paznokciach i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niebawem też wyląduje na pewno na paznokciach :)

      Usuń
  18. Śliczny kolor! Wpadły mi też w około ostatnie dwa lakiery. Przepiękne, wiosenne odcienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam już trochę dosyć ciągnącej się zimy więc postanowiłam przywołać wiosnę ;)

      Usuń
  19. Spodobała mi się jedynie mięta. Jeśli ona również szybko schnie i utrzymuje się do 4 dni, to brzmiałoby to bardzo kusząco;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętka na moich paznokciach utrzymała się 5 dni i schnie błyskawicznie :)

      Usuń
  20. Fajne lakierki, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jest w czym wybierać :) 4 dni na pazurkach to bardzo długoo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 4 dni wytrzymują zazwyczaj z topem z Essence - Better Than Gel Nails :)

      Usuń
  22. Coraz bardziej intrygują mnie te "piaski".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Una, te piaski z p2 są naprawdę całkiem fajne :)

      Usuń
  23. uwielbiam takie odcienie fioletu

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem jakim cudem, ale przegapiłam tą notkę :(
    Wszystkie lakiery piękne! Do tej pory nie byłam przekonana do tych piaskowych, jednak Twoje kolory bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, te piaskowe są całkiem fajne. Ja też nie do końca byłam do nich przekonana ale teraz wiem że warto było je kupić :)

      Usuń
  25. Świetny kolor! a piaski pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te piaski z p2 są całkiem fajne, nie sądziłam, że aż tak mi wpadną w oko :)

      Usuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...