czwartek, 10 stycznia 2013

BeBeauty - Rozgrzewająca sól do kąpieli o zapachu owoców cytrusowych

Nie wiem jak u Was, ale w Gdańsku wczoraj spadło naprawdę mnóstwo śniegu i dzisiaj za oknem cały czas jest biało. Chętnie poszłabym z moim synkiem na sanki, ale niestety już 2 tygodnie walczymy z zapaleniem płuc i nici z wychodzenia, cały czas siedzimy w domu. Dlatego też wieczorem w jakiś sposób staram się zrelaksować i pomaga mi w tym rozgrzewająca sól do kąpieli z Biedronkowej firmy BeBeauty.
 
 
OD PRODUCENTA
 
Unikalne połączenie ekstraktów z imbiru i żeń-szenia sprawia, że kąpiel z dodatkiem soli staje się wyjątkowa. Korzeń imbiru rozbudza zmysły, dodaje energii i harmonizuje ciało. Ekstrakt z korzenia żeń-szenia pobudza krążenie, odżywia ciało i duszę. Działa tonizująco, zwiększa uczucie świeżości i odprężenia. Odpowiednio dobrany cytrusowy zapach dodaje energii i pobudza do działania, sprawia, że kąpiel dostarcza niezapomnianych doznań.

SKŁAD
 
 
 MOJA OPINIA

Kiedyś już miałam sól oliwkową z tej firmy, ale nie podpasował mi zapach i powędrowała do mojej mamy. Nie ukrywam, że sól rozgrzewającą wypatrzyłam na kilku blogach i będąc przy okazji na zakupach w Biedronce postanowiłam odwiedzić regał kosmetyczny. Oczywiście sól powędrowała w moim koszyczku do kasy :)

Kiedy przyszłam do domu i ją odkręciłam to poczułam piękny, naprawdę piękny cytrusowy zapach. Mój synek, który uwielbia wąchać wszystkie kosmetyki, kiedy powąchał tę sól to powiedział "mmmm", co u niego oznacza, że coś pachnie ładnie (jak pachnie brzydko to mówi "fuj" albo "ble" ;)). Nie mogłam się opanować i od razu tego samego dnia wieczorem postanowiłam zafundować sobie kąpiel z tą właśnie solą. Wsypałam do wody 3 nakrętki soli, pomieszałam ręką, aby dobrze się rozpuściła i poczułam ten piękny cytrusowy aromat w całej łazience. Nawet mój mąż, który jest obojętny na wszelkie moje kosmetyczne nowości, spytał co tak ładnie pachnie.
 
 
Obawiałam się, że sól może będzie mnie szorować w pupę, bo ma dosyć spore kryształki, ale jeśli dobrze ją wymieszacie ręką w wodzie to ona się ładnie rozpuści i nie zrobi w żaden sposób krzywdy. Jest to naprawdę miły umilacz kąpieli, w szczególności, że pachnie przez calutki pobyt w łazience. Moje 2,5 letnie dziecko za każdym razem gdy idę się kąpać, to pokazuje na tę sól i prosi mnie, żebym mu dała nakrętkę i to on wsypuje ją do wody. I potem chodzi i ciągle tę wodę wącha :)

Jeśli chodzi o właściwości pielęgnacyjne to sól ta ani nie wysusza ani nie nawilża, jest neutralna dla naszego ciała. Nie spodziewam się jednak od soli czy płynów do kąpieli, że będą nawilżały ciało - dla mnie najważniejsze jest to, że skóry nie wysuszają i pięknie pachną. A ta sól akurat to kryterium spełnia.

Jeśli jeszcze jej nie używałyście to polecam ją wypróbować bo jest to rzekomo zimowa edycja limitowana.

Pojemność: 600g
Cena: ok. 3,50 zł
Dostępność: Biedronka


22 komentarze:

  1. Lubię Biedronkowe sole.
    Aktualnie w łazience stoją dwa słoiczki: oliwkowa i miód+mleko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronkowe sole są bardzo fajne.
      Tanie i dobre :)

      Usuń
  2. uwielbiam ją za zapach i to się tylko w niej dla mnie liczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach ma cudowny
      jak mi się skończy to pewnie się skuszę na jeszcze jedno opakowanie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja zawsze przechodziłam obok nich obojętnie i teraz żałuję, że tak późno je wypróbowałam.

      Usuń
  4. i znów mogę ubolewać nad tym, że nie mam wanny ! eh :)
    zapewne pięknie musi pachnieć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei czasami żałuję, że nie mam prysznica, bo częściej biorę prysznic niż kąpiele :)

      Usuń
  5. Jest to moja ulubiona sól z Biedronki :) Szkoda, że to edycja sezonowa :) Ale co zimę sól wędruje do mojej łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta sól jest naprawdę bardzo fajna i wyjątkowo ładnie pachnie :)

      Usuń
  6. lubię te sole, tanie, spora pojemność, i umilają kąpiel.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obecnie testuję sól z Bingo Spa, a ta sól z Biedronki nie raz mnie do siebie przyciągała. Niebawem ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się spisze ta sól z Bingo Spa :)

      Usuń
  8. Biedny ten twój mały, życzę zdrowia. Muszę kupić jakąś sól z Biedronki, bo wychodzi na to, że tylko ja jej nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci bardzo :* Oszaleć można z tymi choróbskami.
      Naprawdę warto się w tę sól zaopatrzyć :)

      Usuń
  9. Bardzo lubię biedronkowe sole :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie korzystałam jeszcze z Biedronkowych ,cudów ale gdy tylko będę przechodziła to z pewnością zakupie,cena tak niska więc z pewnością się opłaca,dzięki za tak fajną recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)
      Za tak niską cenę jest to kosmetyk naprawdę warty kupienia.

      Usuń
  11. Lubię ich sole :) Ale akurat tej nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Parę tyg temu kupiła tę sól, już się nie mogę doczekać aż ją przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...