wtorek, 1 stycznia 2013

Sylwestrowe mani czyli Inglot 346

Ostatnio będąc w Inglocie po chusteczki matujące do twarzy wypatrzyłam lakier do paznokci, który bardzo mi się spodobał. Kilka lat temu bardzo często kupowałam lakiery Inglota, potem się do nich zraziłam bo cena była coraz wyższa natomiast jakość coraz niższa. Przestałam je zatem kupować. Jednak kilka dni temu lakier, który mi się spodobał był na 50% wyprzedaży, dlatego postanowiłam go zakupić i sprawdzić, czy lakiery Inglota uległy polepszeniu. Mowa o lakierze do paznokci o numerze 346.



Pełna nadziei pomalowałam sobie paznokcie na Sylwestra tym oto kolorkiem. Paznokcie malowałam ok. godz. 13. Tradycyjnie użyłam bazy pod lakier, tym razem bazy "peel off" z Essence, następnie 2 warstwy lakieru Inglot a na koniec top coat Poshe.


Wszystko by było fajnie gdyby nie fakt, że po 3 godzinach lakier odprysł mi z jednego paznokcia. W ciągu kolejnych 2 godzin uszczerbku doznały 3 kolejne paznokcie :/ A nie robiłam nie wiadomo jakich czynności, żeby tak mogło się stać. Paznokcie wymagały praktycznie poprawki, albo i pomalowania od nowa po 5 godzinach. Ten lakier był ostatnim z firmy Inglot, więcej choćby nie wiem w jakiej były promocji to się na żaden nie skuszę.

Do plusów tego lakieru można zaliczyć wygodny, wąski pędzelek i dobre rozprowadzanie po płytce paznokcia. Szkoda tylko, że trwałość jest tak marna.


A tak prezentował się lakier na paznokciach od razu po pomalowaniu.





10 komentarzy:

  1. Ładny kolor, szkoda, że jakość kiepska. Ja nigdy nie miałam lakieru Inglota i jakoś mnie do nich nie ciągnie, bo u mnie dobrze sprawdzają się tańsze lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek, ale jak dla mnie to chyba troszku przy ciemny. Chociaż ładnie się mieni, sama nie wiem czy bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię lakierów z inglota, żaden nie wytrzymuje na moich paznokciach dłużej niż dzień lub dwa, ale ten kolor jest piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy, ale chyba nie za bardzo bym się w nim czuła, troszkę za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...