środa, 9 stycznia 2013

Flos-Lek - Masło do ciała wanilia i czekolada

Nie wiem czy pamiętacie, ale jakoś w grudniu zamówiłam poprzez stronę internetową sklepu Flos-Lek dwa masła do ciała: wanilia i czekolada oraz poziomka i truskawka. Masła z tej firmy kusiły mnie od bardzo długiego czasu, jednak jakoś nie mogłam się zebrać, aby je zakupić. W końcu, po przeczytaniu samych pozytywnych opinii postanowiłam i ja się na te masełka pokusić. Dlatego też dzisiaj zapraszam Was na recenzję jednego z nich, a mianowicie masła do ciała wanilia i czekolada z firmy Flos-Lek.


OD PRODUCENTA


SKŁAD


MOJA OPINIA

Masła Flos-Leku otrzymujemy w kartonowym, ofoliowanym pudełeczku, co osobiście bardzo mnie cieszy. Jest ono bardzo dobrze zabezpieczone i na czas transportu i przed ciekawskimi, którzy lubią grzebać paluchami nawet w takich produktach (a ostatnio jedna dziewczyna w sklepie tak właśnie wypróbowywała niezafoliowane produkty do ciała i trochę na nią naskoczyłam bo czegoś takiego nie znoszę). Po otworzeniu kartonika ukazuje nam się zakręcane pudełeczko, które wizualnie bardzo mi się podoba. 



Opakowanie jest wykonane z plastiku, ale muszę powiedzieć, że jest dosyć solidne. Raz niechcący masło wypadło mi z rąk z dość sporej wysokości na podłogę, na szczęście pudełko nie pękło i nic się nie stało. Dodatkowo na spodzie opakowania producent umieścił jeszcze krótką informację o maśle oraz sposób jego użycia, choć sposób użycia masła raczej jest wszystkim znany ;) Ale jeśli wyrzucimy kartonik, to przynajmniej możemy spojrzeć, w jakim czasie od otwarcia produkt powinien zostać zużyty.


Oprócz ofoliowanego kartonika, masło zostało jeszcze zabezpieczone w środku. To zabezpieczenie ukazuje się nam po odkręceniu produktu. Nie jest to jednak żadna folia czy sreberko a taka plastikowa przekładka.


Po zdjęciu tej przekładki możemy wreszcie zobaczyć, jak wygląda masełko. A wygląda pysznie. Dla mnie jego kolor przypomina mi Cappucino, które wręcz uwielbiam, zapach jednak odbiega od kawowych specjałów, ale bardzo mi się podoba. W opakowaniu jest on dosyć słabo wyczuwalny dla mojego nosa i przyznam, że wąchając go byłam zawiedziona. Natomiast podczas rozsmarowywania i na ciele pachnie cudownie. Nie jest to słodki waniliowo-czekladowy zapach od którego może nas zemdlić, wręcz przeciwnie - jest to piękny, delikatny zapach wanilii połączonej z czekoladą. Dodatkowo zapach ten utrzymuje się na skórze przez jakiś czas. A konsystencja tego masła? To masło z prawdziwego zdarzenia. Jest gęste, treściwe ale jednocześnie nie jest zbite a miękkie i bardzo dobrze rozprowadza się po ciele. Wcieranie jego to sama przyjemność. Do tego wszystkiego należy dodać, że dosyć szybko się wchłania i pozostawia na ciele przyjemną aczkolwiek nietłustą i nieklejącą warstewkę.




Najważniejszym aspektem produktów pielęgnacyjnych jest jednak działanie i tu należy się kolejna pochwała dla tego produktu: nawilża naprawdę bardzo dobrze i na długi czas. Skóra posmarowana wieczorem po kąpieli spokojnie do następnego wieczoru jest doskonale nawilżona, miękka i gładka. Jestem pewna, że osoby mające suchą skórę także docenią jego działanie.

Dawno nie miałam tak fantastycznego produktu (prócz masła Alverde), który aż tak podbiłby moje serce. Do tej pory żadne ze stosowanych przez mnie maseł, które dostępne są na naszym polskim rynku, nie może się równać z tym z Flos-Leku. Cieszę się bardzo, że zdecydowałam się te produkty zakupić, bo naprawdę są godne uwagi.

Pojemność: 240 ml
Cena: ok. 23 zł
Dostępność: sklep internetowy Flos-Lek, Super-Pharm


32 komentarze:

  1. Tak, masełka FL są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% :)
      Żałuję jedynie, że tak długo zwlekałam z ich zakupem.

      Usuń
  2. Tak mi się zdaje ,że to trochę przesadzone, sama wanilia i sama czekolada pachną cudnie, ale jak je razem pomieszać to jestem na nie :D to tak jak by keczup dać na lody :D osobno smakują super, ale spróbuj je zjeść razem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudziaczku ale to masło naprawdę pięknie pachnie :) To połączenie jest wręcz cudowne!

      Usuń
  3. Ja Ciebie lakierami, a Ty mnie masłami :P Dobrze, że mam jeszcze zapas smarowideł bo leciałabym do sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smarowideł do ciała też mam sporo ale czasami ni potrafię im się oprzeć :)

      Usuń
  4. Dżizas, przeczytałam głodne uwagi :) Nie miałam okazji ich stosować nie wiem czy jeszcze wyrobię się przed wiosną ale takie masła lubię stosować jedynie zimą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja masła też stosuję jesienią i zimą, wiosną i latem raczej używam lżejszych kosmetyków :) Może w przyszłym roku się skusisz :)

      Usuń
  5. cudownie wygląda, ale cena mnie lekko przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, cena do najniższych nie należy ale jest dużo lepsze niż np masła z TBS, które kosztują strasznie dużo :(

      Usuń
  6. nie przepadam za takim połączeniem zapachowym, ale wiem że FlosLek ma też inne, a tym wpisem zachęciłaś mnie do przyjrzenia im sie bliżej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FlosLek ma chyba 5 zapachów maseł więc myślę że znalazłabyś coś dla siebie :)

      Usuń
  7. chciałabym je powąchać :) wygląda bardzo kusząco :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapach to oczywiście kwestia nosa :)
      ale właściwości są cudowne Madziu :)

      Usuń
    2. póki co mam taki zapas, że nawet nie chcę myśleć kiedy to wszystko wykończę :D

      Usuń
  8. Czekałam na tę recenzję!
    Już sobie wyobrażam ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to musi pięknie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak. I co najważniejsze - nie jest wcale takie słodkie :)

      Usuń
  10. Polecałam wiele razy, uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, u Ciebie po raz pierwszy je wypatrzyłam :)

      Usuń
  11. Faktycznie kolor iście kawowy :) A teraz uciekam bo kosmetyków do ciała mam spore zapasy, a jeszcze moment i dołączy do nich to masło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, ja też mam ok 30 maseł do ciała w szafie. Żele pod prysznic, masła do ciała i kremy do rąk to moja mania ;)

      Usuń
  12. mmmm zapach musi być obłędny

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda, że te masła są dość słabo dostępne.. :/ cały czas są na mojej liście maseł, które chce spróbować, jednak ciągle wpada mi w ręce coś innego.. :/ jednak zdecydowanie muszę je wreszcie zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda kusząco! nie wiem czemu ale wydaje mi się że kosmetyki tej firmy są bardzo dobre, chociaż miałam od nich jedynie krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mnie kusi ta wersja masła. Teraz skończyłam margo i marakuję i jestem bardzo zadowolona z poziomu nawilżenia, jakie masło pozostawia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. @Pepa, poziomem nawilżenia te masełka się od siebie nie różnią, a jeśli lubisz zapach czekolady i wanilii to myślę, że przypadnie Ci do gustu :) Ja mam jeszcze wersję poziomki z truskawką bodajże.

    OdpowiedzUsuń
  17. @mysterious _a, widziałam je ostatnio w Super Pharm, tylko akurat zapachu czekoladowo-waniliowego nie było.

    OdpowiedzUsuń
  18. @nika88, ja bardzo lubię ich żele pod oczy, u mnie sprawdzają się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...