niedziela, 20 stycznia 2013

Lirene - Dwufazowy płyn do demakijażu oczu

Moje oczy należą do dosyć wrażliwych.
Wcześniej nic mnie nie podrażniało - teraz zdarza się to często.
Co prawda swojego faworyta do zmywania makijażu oczu mam od dawna.
Jest nim słynna Bioderma Sensibio (różowa), ale szukam tańszych zamienników.
Większość jednak Biodermie nie dorównuje i ciągle do niej wracam.
Czy tym razem również wrócę do niej z podkulonym ogonem?
Zapraszam Was dzisiaj na recenzję dwufazowego płynu do demakijażu oczu z Lirene.

 
OD PRODUCENTA I SKŁAD


MOJA OPINIA

Produkt otrzymujemy w opakowaniu o pojemności 125 ml.
Opakowanie jest plastikowe, ale wydaje się być dosyć solidne.
Jak większość preparatów do demakijażu oczu zamykane jest na "pstryczek".
Jest to wygodna opcja bo nie trzeba niczego odkręcać.
Wystarczy otworzyć i już można wylać preparat na wacik.


Producent na opakowaniu zapewnia, że jest to preparat do wrażliwych oczu.
Z tego właśnie powodu się na niego skusiłam.
Niestety, to kolejny preparat który mnie zawiódł.
Na początku, przez pierwsze 3 dni wszystko było dobrze.
Płyn mnie nie podrażniał, delikatnie aczkolwiek skutecznie zmywał makijaż.
Jednak po 3 dniach zaczęły się "schody".
Oczy piekły mnie niemiłosiernie i były czerwone jak u królików.
Odstawiłam go więc na kilka dni i postanowiłam dać mu kolejną szansę.
Niestety - moje oczy były znowu podrażnione.
Podarowałam go więc koleżance, której oczy bardzo go lubią :)

Jednak żeby nie było - płyn ten ma także swoje plusy.
Przede wszystkim ładnie zmywa makijaż oka.
Wystarczy chwilkę przytrzymać płatek z płynem i wszystko pięknie schodzi.
Demakijaż nim jest więc naprawdę błyskawiczny.

Mimo tego, że u mnie się nie sprawdził to go polecam.
Każdy inaczej reaguje na kosmetyki - najlepiej więc sprawdzić wszystko na własnej skórze.
A w tym konkretnych przypadku na oczach.

Pojemność: 125 ml
Cena: ok. 11 zł
Dostępność: Rossmann, Natura


14 komentarzy:

  1. Szkoda, że Cię podrażnił, bo to naprawdę dobry produkt, który świetnie zmywa makijaż. No, ale pewnych rzeczy się nie przeskoczy. Życzę owocnych poszukiwań tańszego zastępcy Biodermy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Karotko :)
      Moje oczy ostatnio zrobiły się strasznie wrażliwe, nie mam pojęcia dlaczego.

      Usuń
  2. Miałam go i faktycznie nie był taki zły. Mnie na szczęście nie podrażniał i w miarę OK radził sobie ze zmywaniem makijażu :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje oczy jakieś wrażliwe się zrobiły ostatnio i tak jak kiedyś nic mnie nie podrażniało tak teraz większość :/

      Usuń
  3. Ty wiesz, że ja go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem Anetko i bardzo się z tego powodu cieszę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. mnie niestety piecze ale jest sporo osób które są z niego zadowolone ;)

      Usuń
  5. kurcze szkoda, że Cię uczulił :( ale niestety tak to już jest, że nie dla każdego dany kosmetyk jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście Kasiu nie każdy kosmetyk każdemu pasuje, dużo osób zachwala ten płyn z Lirene a u mnie się niestety nie sprawdził, tak to juz jest :)
      jednak Bioderma dla mnie nie ma sobie równych :)

      Usuń
  6. Niby testowany... a uczula... oj nie ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też go mam i niedługo zacznę używać. Mam nadzieję, że u mnie nie będzie przygód :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem zakochana w Biodermie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że u ciebie podrażnił oczy. Ja nie mam aż tak wrażliwych, więc myślę że u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za zaglądanie na mojego bloga i pozostawiony komentarz :)
Każdy komentarz czytam i na pojawiające się pytania staram się zawsze odpowiedzieć :)

LinkinWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...